Αυτή είναι η νέα BMW Σειρά 1 - Η πρώτη τιμή

Η BMW παρουσίασε σήμερα με κάθε επισημότητα τη νέα Σειρά 1, με το μικρομεσαίο «χατς», να ανανεώνεται ριζικά τόσο αισθητικά όσο και από τεχνικής σκοπιάς.

  • -
  • -

Ένα success story 20 ετών συνεχίζεται… Η BMW παρουσίασε σήμερα, μόλις 5 χρόνια από την προσθιοκίνητη Σειρά 1, στην ανανεωμένη γενιά του best seller μοντέλου της. Οι αλλαγές βέβαια είναι τόσο μεγάλες που θα μπορούσε κανείς να τη χαρακτηρίσει και ως… νέα γενιά.

Νέο look παρόμοιες διαστάσεις

Η νέα Σειρά  της BMW έχει μεγαλώσει ελαφρώς σε διαστάσεις. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 42 mm φτάνοντας στα 4.361 mm, ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.670 mm. Το πλάτος του οχήματος είναι 1.800 mm, ενώ το ύψος έχει αυξηθεί κατά 25 mm φθάνοντας αισίως στα 1.459 mm.

Το ντιζάιν της Σειράς 1 διατηρεί τα γνώριμα αισθητικά στοιχεία που συνοδεύουν εδώ και δυο δεκαετίες το μοντέλο. Υπάρχει δηλαδή το μακρύ καπό, ο μετατοπισμένος προς τα πίσω θάλαμος επιβατών, η ρέουσα γραμμή στην οροφή και το ιδιαίτερο πίσω μέρος.

Κοιτώντας το μοντέλο από το πλάι, το βλέμμα τραβούν οι επίπεδες γυάλινες επιφάνειες που στενεύουν προς τα πίσω, ενώ το στάνταρ BMW Individual High-Gloss Shadow Line περιλαμβάνει ένα γραφικό στοιχείο με τον αριθμό 1 στο σημείο της κολόνας C που είναι γνωστό στα μοντέλα της BMW ως Hofmeister.

Το παρών φυσικά δίνουν οι στάνταρ προβολείς LED με τα κάθετα στοιχεία για τα φώτα ημέρας και τα φλας, ενώ προαιρετικά δύναται κανείς να επιλέξει και τους προσαρμοζόμενους προβολείς με αντιθαμβωτική δέσμη μεγάλης σκάλας, λειτουργία φωτισμού στροφής και μπλε ένθετα.

Επίσης, η νέα BMW Σειρά 1 είναι το πρώτο μοντέλο στη γκάμα της βαυαρικής φίρμας που διατίθεται προαιρετικά με φινίρισμα αντίθεσης για την οροφή του!

Premium εσωτερικό, χωρίς χρήση δέρματος

Στο θάλαμο των επιβατών της νέας Σειράς 1, την παράσταση κλέβει η κυρτή οθόνη BMW Curved Display που περιλαμβάνει μια οθόνη 10,25” και μια ακόμη ελέγχου 10,7”. Ο αριθμός των κουμπιών και των χειριστηρίων στο cockpit έχει μειωθεί αισθητά χάρη στη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, ενώ και το σύστημα κλιματισμού ελέγχεται ψηφιακά.

Δερμάτινες επενδύσεις δεν υπάρχουν, αντίθετα συναντά κανείς νέας σχεδίασης καθίσματα όπου προαιρετικά διατίθενται και σε σπορ σχεδίαση (στην έκδοση Econeer) με καλύμματα και επένδυση από ανακυκλωμένο πολυεστέρα, ενώ το παρών δίνουν φυσικά και τα σπορ καθίσματα M.

Σε ότι αφορά τους διαθέσιμους χώρους, η BMW υποστηρίζει ότι πέντε ενήλικες επιβάτες θα μεταφερθούν με χαρακτηριστική άνεση στην καμπίνα του μοντέλου, ενώ ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων, ο χώρος φόρτωσης μπορεί να αυξηθεί από τα 380 στα 1.200 λίτρα (BMW 120, BMW 120d: 300 - 1.135 λίτρα).

Αποκλειστικά με 7τάχυτο κιβώτιο Steptronic

Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας της νέας BMW 120 και ο τετρακύλινδρος diesel της νέαςBMW 120d συνδυάζονται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt, η οποία ενισχύει τόσο την αποδοτικότητα όσο και την άμεση παροχή ισχύος, με όλες τις κινητήριες μονάδες πλέον να συνεργάζονται στάνταρ με 7-τάχυτο κιβώτιο Steptronic διπλού συμπλέκτη.

Με μέγιστη ισχύ 170 PS η BMW 120 προσφέρει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 0-100 km/h σε 7,8’’, με την 120d των 163 PS να απαιτεί 7,9’’. Η 118d, η οποία επίσης χρησιμοποιεί ένα τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 150 PS και ολοκληρώνει την ίδια διαδικασία σε 8,3’’.

Στην κορυφή της γκάμας των εκδόσεων βρίσκεται η BMW M135 xDrive στην οποία ο 2,0 lt TwinPower Turbo κινητήρας αποδίδει πλέον 300 ίππους, προσφέροντας 0-100 km/h σε 4,9’’.

Η BMW ενίσχυσε επίσης την ακαμψία της δομής του αμαξώματος και της σύνδεσης του πλαισίου, βελτιστοποίησε την κινηματική, με βάσεις στήριξης για τις αντιστρεπτικές δοκούς με υψηλή προφόρτιση και νέα τεχνολογία αμορτισέρ, ενώ αύξησε και τη γωνία κάστερ των μπροστινών τροχών κατά 20%.

Το προαιρετικό M Sport Package τώρα, περιλαμβάνει το Adaptive M Chassis, το οποίο χαμηλώνει το όχημα έως και 8 mm, σπορ σύστημα διεύθυνσης και ζάντες ελαφρού κράματος 18’’. Προαιρετικά διατίθενται επίσης ζάντες ελαφρού κράματος έως 19’’ και σύστημα σπορ φρένων M.

Δείτε ακόμα: Δοκιμάζουμε τη νέα BMW X2 sDrive20i

Η νέα γενιά της Σειρά 1 της BMW θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Group στη Λειψία, με το επίσημο λανσάρισμά του αυτοκινήτου στην αγορά να έχει προγραμματιστεί για τον Οκτώβριο του 2024.

Η σημαντικότερη αγορά για τη νέα BMW Σειρά 1  εξακολουθεί να είναι η γερμανική, στην οποία η βασική έκδοση του μοντέλου (120) εκκινεί από τα 37.900 ευρώ. Πέραν των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών, η Ιαπωνία είναι μία από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές για τη νέα BMW Σειρά 1.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...