Το 100% ηλεκτρικό Peugeot που εντυπωσιάζει – Έρχεται Ελλάδα Ιανουάριο του 2025
Η Peugeot εμπλουτίζει την γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων με το E-408, ένα γοητευτικό fastback 210 ίππων και αυτονομία 453 km.
- -
- -
Μετά το πρόσφατη λανσάρισμα της υβριδικής έκδοσης του 408 με την ονομασία HYBRID 136 e-DCS6, η Peugeot εμπλουτίζει την γκάμα του μοντέλου με την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του. Το νέο E-408 ξεχωρίζει με τη δυναμική σιλουέτα του fastback αμαξώματος, τις εκλεπτυσμένες γραμμές και την κομψότητα του εσωτερικού.
Το αυτοκίνητο πατά στην πλατφόρμα E-EMP2 (Efficient Modular Platform), έχοντας μήκος 4,69m., πλάτος 1,85m. και μεταξόνιο 2,79m. Οι γενναιόδωρες διαστάσεις επιτρέπουν την εγκατάσταση της μπαταρίας κάτω από το πάτωμα και ανάμεσα στους τροχούς, γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα το χαμηλό κέντρο βάρους και την ευρυχωρία της καμπίνας.
Παρότι έχει χαρακτηριστικά Crossover, το E-408 διατηρεί ένα σπορτίφ προφίλ χάρη στο περιορισμένο ύψος των 1,49m. και τα φαρδιά μετατρόχια. Την ίδια στιγμή, τα προστατευτικά στους θόλους, οι τροχοί των 19 ιντσών και τα χαρακτηριστικά φώτα LED, αναδεικνύουν τον δυναμισμό του αυτοκινήτου.
Πλήρως ψηφιακό εσωτερικό για το E-408
Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν εκπλήξεις, με το i-Cockpit των δύο ψηφιακών οθονών, το μικρό τιμόνι και τα ιδιαίτερα εργονομικά και αναπαυτικά καθίσματα, να παρέχουν μια υψηλή εμπειρία οδήγησης. Η Peugeot έχει ενσωματώσει στο νέο ηλεκτρικό της μοντέλο κάθε σύστημα άνεσης και υποβοήθησης, σύστημα τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT και λειτουργία mirroring που συνδέει το smartphone με το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου ασύρματα.
Οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους τέσσερις θύρες USB-C, ενώ τα πλήρως παραμετροποιήσιμα i-toggles που βρίσκονται κάτω από την κεντρική οθόνη, προσφέρουν μια συντόμευση για ρυθμίσεις κλιματισμού, τηλεφώνου, ραδιοφώνου, την εκκίνηση μιας εφαρμογής... όλα ρυθμισμένα σύμφωνα με τις επιλογές του χρήστη.
Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής MyPEUGEOT ο κάτοχος του E-408 μπορεί να εκκινήσει από απόσταση τον κλιματισμό, να διαχειριστεί τη φόρτιση της μπαταρίας και να ενεργοποιήσει τη λειτουργία φωτισμού υποδοχής, παράδειγμα για τον εντοπισμό του αυτοκινήτου σε ένα πολυσύχναστο χώρο στάθμευσης.
Εδώ, αξίζει να πούμε πως, η γαλλική εταιρεία ενίσχυσε τα παράθυρα του οχήματος για καλύτερη ηχομόνωση και ασφάλεια και προσφέροντας παράλληλα και το προαιρετικό σύστημα AQS (Air Quality System) που παρακολουθεί συνεχώς την ποιότητα του αέρα που εισέρχεται στην καμπίνα και μπορεί να ενεργοποιεί αυτόματα την ανακύκλωση του αέρα.
Ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, η κεντρική κονσόλα ξεκινά με ένα χώρο αφιερωμένο στην ασύρματη φόρτιση του τηλεφώνου. Έτσι, η υπόλοιπη κονσόλα είναι εξ ολοκλήρου αφιερωμένη στην αποθήκευση και την πρακτικότητα, με υποβραχιόνιο, 2 ποτηροθήκες μεγάλης διαμέτρου και έως 33 λίτρα διαφόρων αποθηκευτικών χώρων. Πίσω, οι επιβάτες έχουν άπλετο χώρο για τα πόδια και το κεφάλι τους, με το πορτμπαγκάζ να είναι ιδιαίτερα γενναιόδωρο με 471 lt.
Πόσα km κάνει με μια φόρτιση
Το νέο Peugeot E-408 τροφοδοτείται από έναν νέο ηλεκτροκινητήρα 210 ίππων και ροπής 345 Nm. Φέρει μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 58,2 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 453 km και εφοδιάζεται στάνταρ με τριφασικό φορτιστή 11 kW. Για φόρτιση DC, δέχεται ισχύ έως 120 kW, επιτρέποντας φόρτιση από 20% έως 80% της μπαταρίας σε 30 λεπτά (υπό συνθήκες κανονικής θερμοκρασίας μπαταρίας) και ανάκτηση 100 km αυτονομίας σε 10 λεπτά φόρτισης.
Δείτε ακόμη: To νέο υβριδικό Peugeot 3008 που καίει 5,5 lt/100km - Τιμή στην Ελλάδα
Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης, ανάλογα με τις προτεραιότητές του. Το Normal είναι η προεπιλεγμένη λειτουργία, ρυθμίζοντας την ισχύ στα 140 kW (190 hp) και τη ροπή στα 300 Nm, προσφέροντας μια ιδανική ισορροπία μεταξύ δυναμισμού και αυτονομίας. Η λειτουργία Sport (157 kW/210 hp και 345 Nm) είναι διαθέσιμη για μέγιστη απόδοση και ενεργοποιείται αυτόματα και προσωρινά κατά τη διάρκεια των "kick downs". Η λειτουργία ECO (125 kW/170 hp, 270 Nm) ευνοεί την αυτονομία διατηρώντας παράλληλα την οδηγική απόλαυση. Πατήστε εδώ για να δείτε τις τιμές του Peugeot 408
Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εξοπλιστικά πακέτα (Allure και GT) και στην Ελλάδα αναμένεται να λανσαριστεί τον Ιανουάριο του 2025. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Mulhouse στη Γαλλία και θα επωφελείται του προγράμματος ALLURE CARE, με εγγύηση έως και 8 χρόνια ή 160.000 km για την μπαταρία.