Η Mercedes-Benz G-Class ξαναγίνεται… καναδέζα!
Εμπρός-πίσω, φωνάζει η έκδοση Stronger Than The 1980s της Mercedes-Benz G-Class, η οποία συνδυάζει τις τεχνολογίες της σημερινής γενιάς, με το DNA του κλασικού Gelandewagen.
- -
- -
Θυμάστε από πού ξεκίνησε η Mercedes-Benz G-Class; Το σπαρτιάτικο, άκρως ικανό στο off-roading, 4x4 εργαλείο που έφτιαχνε η Magna Steyr στην Αυστρία και αποτέλεσε μέχρι και στρατιωτικό όχημα; Ναι, εκεί βασίζονται και τα 290 GD, τα οχήματα του Ελληνικού Στρατού, τα οποία έχουν το παρατσούκλι «καναδέζα» (κληρονομιά από τα παλαιότερα καναδικά CMP) και υπηρετούν πιστά την πατρίδα ακόμη και σήμερα. Η τρέχουσα γενιά της G-Class, δεν είναι ακριβώς σπαρτιάτικη. Θα λέγαμε ότι βρίσκεται στην αντίπερα όχθη, καθώς αποτελεί σύμβολο κύρους και πολυτέλειας. Η μάρκα με σήμα το αστέρι, όμως, φέρνει τη νέα έκδοση Stronger Than The 1980s στην γκάμα, συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα της σημερινής G-Class με ρετρό εμφανισιακά στοιχεία.
Τι αλλάζει στην πιο ρετρό G-Class;
Οι λεπτομέρειες που διαφοροποιούν την έκδοση Stronger Than The 1980s της Mercedes-Benz G-Class, θα ενθουσιάσουν τους λάτρεις των παραδοσιακών μοντέλων. Υπάρχουν πορτοκαλί (αντί για λευκά) καλύμματα στα φλας, ζάντες αλουμινίου με πέντε μπράτσα σε σχήμα αστεριού, που θυμίζουν παλαιότερες εποχές των Mercedes-Benz, μαύρη μάσκα, ένα κλασικό σήμα Mercedes-Benz στην πόρτα του πορτμπαγκάζ που χρησιμοποιούσε η μάρκα στην δεκαετία του 1980, καθώς και δύο ειδικά χρώματα, το Agave Green (το έχουμε δει και στην 500.000ή G-Class) και το Colorado Beige. Στο εσωτερικό υπάρχει επιγραφή “G - STRONGER THAN TIME” στον μαρσπιέ όπως και ημιδερμάτινα καθίσματα με υφασμάτινη επένδυση στο κέντρο τους. Κατά τα λοιπά, η G-Class διατηρεί όλες τις τεχνολογίες της σημερινής γενιάς και δεν θυμίζει σε τίποτα το μοντέλο του 1980.
Δείτε ακόμη: Στην Ελλάδα η ηλεκτρική Mercedes-Benz G-Class
Άκρως ιδιαίτερη και σπάνια
Επιστροφή στις ρίζες, λοιπόν, για την Mercedes-Benz G-Class, όμως η έκδοση Stronger Than The 1980s δεν είναι για… χόρταση. Συγκεκριμένα, μόλις 460 οχήματα θα κατασκευαστούν, τα οποία θα βασίζονται στις εξής δύο εκδόσεις: την G 450 d και την G 500. Η πρώτη, κάνει χρήση ενός 3λιτρου εξακύλινδρου diesel κινητήρα με 367 PS και 750 Nm ροπή. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και προσφέρει μια πολύ καλή αναλογία επιδόσεων και οικονομίας καυσίμου. Ενδεικτικά, η… καναδέζα ολοκληρώνει τα 0-100 km/h σε 5,8 secκαι τελική ταχύτητα 210 km/h. Η G 500 έχει έναν 4λιτρο V8 βενζινοκινητήρα που αποδίδει 422 PS και 610 Nm ροπή! Έχει το ίδιο 9άρι κιβώτιο, ωστόσο η κατανάλωση καυσίμου σίγουρα θα είναι αυξημένη. Αν αυτό έχει σημασία σε ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει περίπου 200.000 ευρώ…