Ανανεωμένο Fiat Ducato

Νέοι κινητήρες, πλουσιότερος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας

  • -
  • -

Το νέο Ducato παρουσίασε η Fiat με έμφαση στην ανανεωμένη γκάμα κινητήρων. Πρόκειται για τέσσερις νέους κινητήρες MultiJet turbodiesel άμεσου ψεκασμού και έναν βενζίνης/μεθανίου, προδιαγραφών Euro 5, με ιπποδυνάμεις από 115 έως 177 ίππους, μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2 (από 6,4 l/100 km και 169 g/km) και κιβώτια με πέντε ή έξι σχέσεις. Οι νέοι κινητήρες, εκτός από μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά περίπου 15% (συγκρινόμενοι με τους κινητήρες Euro 4), αυξάνουν τα διαστήματα για έλεγχο και σέρβις στα 48.000 km. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει ο νέος 2λιτρος κινητήρας των 115 ίππων, ο νέος 3λιτρος MultiJet με 177 ίππους, που είναι και ο πιο δυνατός τετρακύλινδρος κινητήρας πετρελαίου και δυο κινητήρες 2,3 λίτρων με ισχύ 130 και 148 ίππων. Η γκάμα συμπληρώνεται από τον 3λιτρο των 136 ίππων με διπλό καύσιμο (βενζίνη/μεθάνιο) της σειράς Natural Power.

 

Άνεση, ασφάλεια και οικονομία

Οι υπόλοιπες αλλαγές περιλαμβάνουν μία εξωτερική σχεδιαστική ανανέωση, τρεις νέες επενδύσεις στο εσωτερικό, ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης "Traction+", σύστημα Start&Stop (διαθέσιμο κατά παραγγελία στις εκδόσεις των 2,3 λίτρων), δείκτη Gear Shift Indicator (GSI) που συμβουλεύει τον οδηγό πότε να αλλάξει ταχύτητα και συστήματα τηλεματικής όπως τα Blue&Me Nav και "eco:Drive Fiat Professional που προτείνουν την καλύτερη διαδρομή στον οδηγό και τον βοηθούν στο να οδηγεί σωστά και οικονομικά. Τέλος, το ESP είναι διαθέσιμο κατά παραγγελία και περιλαμβάνει τα ακόλουθα συστήματα:

  • LAC (Load Adaptive Control) που εντοπίζει το μέγεθος του φορτίου και το κέντρο βάρους του οχήματος
  • Hill Holder για εύκολο ξεκίνημα στις ανηφόρες
  • HBA (Hydraulic Brake Assistance) που αυξάνει αυτόματα την πίεση στα φρένα κάτω από συνθήκες φρεναρίσματος πανικού
  • ASR (Anti-Slip Regulation) για τον έλεγχο απώλειας πρόσφυσης των τροχών
  • MSR (Motor Schleppmoment Regelung) που μειώνει τη ροπή που μεταδίδεται στους τροχούς για να αποφευχθεί η «υπερφόρτισή» τους σε περίπτωση ξαφνικού κατεβάσματος ταχύτητας.

 

Πλήρης γκάμα για κάθε επαγγελματική ανάγκη

Η νέα γκάμα του επαγγεματικού μοντέλου της Fiat προσφέρει – όπως πάντα – πολλές επιλογές για διαφοροποιημένες ανάγκες. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχουν διαθέσιμοι περίπου 2.000 συνδυασμοί σασί-κινητήρων-μηχανικών μερών, που περιλαμβάνουν:

  • Εκδόσεις για μεταφορά αγαθών, εκδόσεις για μεταφορά ανθρώπων
  • Δυο αρχιτεκτονικές: τροχούς 15” (οχήματα 3, 3,3 και 3,5 τόνων) και 16" (οχήματα 3,5 και 4 τόνων)
  • Συνολικά βάρη (Gross Vehicle Weight) μεταξύ 3 και 4 τόνων
  • Ωφέλιμα βάρη μεταξύ 1.000 και 2.000 κιλών (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού)
  • Τρία μεταξόνια, τέσσερα μήκη και τρία ύψη (για τα βαν)
  • Οκτώ χώρους φόρτωσης με όγκο από 8 έως 17 m3
  • Τρία διαφορετικά μεγέθη από συρόμενες πόρτες και πίσω πόρτες
  • Μέγιστα επιτρεπόμενα φορτία πάνω από 2.100 κιλά στον εμπρός άξονα και 2.400 κιλά στον πίσω άξονα
  • Τέσσερις κινητήρες turbodiesel
  • Περισσότερες από 150 προαιρετικές επιλογές.

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

KINHTHPAΣ

115 MultiJet

Χωρητικότητα (κ.εκ.)

1956

Κύλινδροι/διάταξη

4 εν σειρά

Iσχύς (ίπποι/ rpm)

115/ 3700

Ροπή (kgm/ rpm)

28,5/ 1500

Μετάδοση

Χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων

 

KINHTHPAΣ

130 MultiJet

Χωρητικότητα (κ.εκ.)

2287

Κύλινδροι/διάταξη

4 εν σειρά

Iσχύς (ίπποι/ rpm)

130/ 3600

Ροπή (kgm/ rpm)

32,6/ 1800

Μετάδοση

Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων

 

KINHTHPAΣ

150 MultiJet

Χωρητικότητα (κ.εκ.)

2287

Κύλινδροι/διάταξη

4 εν σειρά

Iσχύς (ίπποι/ rpm)

148/ 3600

Ροπή (kgm/ rpm)

35,7/ 1500

Μετάδοση

Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων

 

KINHTHPAΣ

180 MultiJet Power

Χωρητικότητα (κ.εκ.)

2999

Κύλινδροι/διάταξη

4 εν σειρά

Iσχύς (ίπποι/ rpm)

177/ 3500

Ροπή (kgm/ rpm)

40,8/ 1400

Μετάδοση

Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...