Αποκάλυψη: Νέο Hyundai i40 Sedan
Αντίπαλος των Mondeo, Passat, Insignia και Avensis
- -
- -
Μετά το ντεμπούτο του i40 Station Wagon στο Σαλόνι της Γενεύης 2011 και μερικά σκίτσα που ακολούθησαν ως teaser, ήρθε η σειρά της τετράθυρης έκδοσης να κάνει επίσημο λανσάρισμα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης. Το νέο μεσαίο οικογενειακό της Hyundai έχει μήκος 4,74 m και μεταξόνιο 2,77 m, υποσχόμενο μεγάλους χώρους επιβατών και αποσκευών (503 lt). Η γκάμα του i40 Sedan περιλαμβάνει τέσσερις κινητήρες Euro V, δύο βενζίνης (1.6 και 2.0) και δύο turbodiesel (1.7) με ισχύ από 115 έως 177 ίππους. Όλοι συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και μόνον ο 1.7 Diesel των 136 PS διατίθεται εναλλακτικά με 6άρι αυτόματο, ενώ όλοι πλην του 2λιτρου μπορούν να συνδυαστούν με σύστημα ISG.
Αρχίζοντας από τα μοτέρ βενζίνης, έχουμε έναν ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα με άμεσο ψεκασμό καυσίμου, ισχύ 177 PS, ροπή 213 Nm, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,7 sec, μέση κατανάλωση 6,8 lt/100 km και εκπομπές CO2 156 g/km μόλις. Ο δεύτερος βενζινοκινητήρας έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά. Είναι 4κύλινδρος 1.600άρης με άμεσο ψεκασμό, αποδίδει 135 PS και 164 Nm και εκπέμπει CO2 149 g/km (140 στην έκδοση με ISG). Οι πετρελαιοκινητήρες είναι επίσης 4κύλινδροι, έχουν κυβισμό 1,7 λίτρα και αποδίδουν 115 και 136 ίππους, με εκπομές CO2 122 και 124 αντίστοιχα (113 και 119 g/km με ISG).
Το i40 αντικαθιστά το Sonata και έρχεται αντιμέτωπο με μοντέλα όπως τα Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat και Toyota Avensis. Η εντυπωσιακή σχεδίαση είναι δημιούργημα του Ευρωπαϊκού σχεδιαστικού Κέντρου της Hyundai που έχει την έδρα στο Rüsselsheim της Γερμανίας.
Η γκάμα με μια ματιά
Κινητήρας | 2.0 | 1.6 | 1.7 Diesel | 1.7 Diesel |
Ισχύ (PS) | 177 | 135 | 136 | 115 |
Ροπή (Nm) | 208 | 164 | 325 | 260 |
0-100 km/h (sec) | 9,7 | 11,6 | 10,6 | 12,9 |
Τελική (km/h) | 209 | 195 | 198 | 190 |
Κατανάλωση (lt/100 km) | 6,8* | 6,0* | 4,5* | 4,3* |
Εκπομπές CO2 (g/km) | 156 | 149 | 124 | 122 |
Εκπομπές CO2 με ISG (g/km) | - | 140 | 119 | 113 |