Νέο 5θυρο Honda Civic

1.4 και 1.8 βενζίνη, 2.2 diesel

  • -
  • -

Το επίσημο ντεμπούτο του Civic hatchback 9ης γενιάς πραγματοποίησε η Honda στην έκθεση της Φρανκφούρτης 2011. Η εμφάνιση χαρακτηρίζεται από έντονες γραμμές, με κυρίαρχο στοιχείο τα πίσω φώτα, τα οποία με το ιδιόμορφο σχήμα τους λειτουργούν σαν αεροδυναμικό βοήθημα. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η ιαπωνική εταιρεία, οι υπύθυνοι εξέλιξης έδωσαν έμφαση στη διατήρηση του σπορ χαρακτήρα και την βελτίωση της άνεσης και της ηχομόνωσης (βλέπε παρακάτω video). Θυμίζουμε πως έχει ήδη γίνει το λανσάρισμα του Civic sedan στις ΗΠΑ, η υβριδική έκδοση του οποίου αναμένεται να εισαχθεί και στην Ευρώπη.

 

Πιο green 1.4 & 1.8 i-VTEC, νέος 2.2 i-DTEC

Η γκάμα κινητήρων του νέου Civic αποτελείται από αναβαθμισμένες εκδόσεις των 1.4 και 1.8 i-VTEC του τωρινού μοντέλου και έναν καινούργιο diesel 2.2. Όλοι συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ECO Assist, προηγμένη τεχνολογία ελέγχου ανεφοδιασμού και Idle Stop, το start-stop της Honda. Ο 1.8 προαιρετικά συνδυάζεται με 5-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ο βασικός 1.300άρης αποδίδει 100 ίππους, καίει κατά μέσο όρο 5,4 lt/100 km και εκπέμπει 129 g CO2/km. Oι αντίστοιχες τιμές για τον 1.8 είναι 142 PS, 5,8 lt/100 km και 137 g/km. Νέος είναι ο diesel 2.2 i-DTEC, ο οποίος αποδίδει 150 PS και 350 Nm και εκπέμπει CO2 μόλις 110 g/km (από 139 του τωρινού i-DTEC). Εκτός από τις λιγότερες τριβές στο εσωτερικό του κινητήρα και την κατά 12,6% βελτιωμένη αεροδυναμική του αμαξώματος, στη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων συντελλεί και το σύστημα Idle Stop.

 

Νέα ανάρτηση με στόχο την άνεση και το σπορ κράτημα

Κυρίαρχο νέο στοιχείο στο καινούργιο Civic είναι η αναβαθμισμένη ανάρτηση. Όπως μπορείτε να δείτε και στο παρακάτω video, οι Ιάπωνες έδωσαν έμφαση στην οδική συμπεριφορά του νέου τους μικρομεσαίου, για την οποία η εξέλιξη ξεκίνησε στην Ιαπωνία και οι τελικές ρυθμίσεις έγιναν στην Ευρώπη. Στόχος ήταν να διατηρηθεί το σπορ κράτημα του σημερινού μοντέλου και να βελτιωθεί η άνεση, τομέας που οι Ιάπωνες λένε πως η βελτίωση είναι τεράστια – εξάλλου ήταν ο τομέας-Αχίλλειος πτέρνα του Civic. Η ανάρτηση αποτελείται και πάλι από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Ο τελευταίος έγινε παχύτερος και συνδυάζεται με αντιστρεπτική ράβδο μεγαλύτερης διαμέτρου, ενώ καινούργια είναι τα συνεμπλόκ με υγρό στο εσωτερικό τους.

 

Σχεδίαση - χώροι

Εμφανισιακά δύσκολα βγαίνουν συμπεράσματα για το νέο μοντέλο, λόγω του καμουφλάζ, ωστόσο η γραμμή της οροφής φανερώνει αρκετά μεγάλη συγγένεια με το τωρινό Civic. Άλλωστε το Civic 8ης γενιάς παραμένει ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχήματα ανεξαρτήτως κατηγορίας παρότι πρωτοπαρουσιάστηκε το 2005. Το εσωτερικό θα συνεχίσει να είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία, σύμφωνα με τη Honda, ενώ το παρών δίνουν και τα πίσω καθίσματα με έδρανα που ανασηκώνονται.

 

Civicfacts

  • Αυτή είναι η 9η γενιά του best seller της Honda
  • Το νέο μοντέλο αναμένεται στις αγορές αρχές του 2012
  • Η παραγωγή του θα γίνεται στη Μεγάλη Βρετανία
  • Η πρώτη γενιά Civic παρουσιάστηκε το 1972
  • Οι παγκόσμιες συνολικές πωλήσεις του μοντέλου έχουν ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια οχήματα
  • Διάφορες εκδόσεις του Civic κατασκευάζονται σε 14 χώρες και πωλούνται σε 160 αγορές παγκοσμίως

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...