Abarth 695 Competizione
Διθέσιο σπορ 500 με το βλέμμα στην πίστα
- -
- -
Το Abarth 695 Competizione που έκανε επίσημη πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη είναι, σύμφωνα με την Abarth, το πρώτο σύγχρονο αγωνιστικό δρόμου για τη μάρκα του σκορπιού. Το νέο, διθέσιο αυτό μοντέλο υιοθετεί τη φιλοσοφία των παλιών Abarth, τα οποία ήταν μεν σχεδιασμένα για το δρόμο, αλλά με στόχο να χρησιμοποιηθούν εύκολα στην πίστα. Πρόκειται δηλαδή για μια ειδική έκδοση που απευθύνεται στους φανατικούς των επιδόσεων και της οδήγησης σε πίστα. Εμπνευσμένο από το Abarth 500 Assetto Corsa, είναι βαμμένο αποκλειστικά σε χρώμα Grigio Competizione Opaco. Ωστόσο, τα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει βρίσκονται στο διθέσιο εσωτερικό, με τα πίσω καθίσματα να έχουν αντικατασταθεί από ένα roll bar στο ίδιο Grigio Competizione Opaco χρώμα του αμαξώματος. Έτσι, το καυτό 500ράκι της Abarth αποκτά ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα μιας και μειώνεται το βάρος του – προς όφελος φυσικά των επιδόσεων – με τον χώρο που επελευθερώνεται από την απουσία των καθισμάτων να θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το Abarth 695 Competizione διαθέτει μαύρα καθίσματα "Abarth Corsa by Sabelt" με σκελετό και βάση από ανθρακονήματα, κόκκινες ραφές και ενθέσεις Alcantara®, λογότυπο "695" και γραφικά "Competizione" στα προσκέφαλα και την πλάτη τους. Το μαύρο δερμάτινο τιμόνι χαρακτηρίζεται από τον τρίχρωμo αφαλό, τις κόκκινες ενθέσεις και τα paddles από το στάνταρ ηλεκτρομηχανικό πεντατάχυτο κιβώτιο "Abarth Competizione". Ο πίνακας οργάνων είναι ειδικά σχεδιασμένος από την Jaeger. Τα ανθρακονημάτινο ταμπλό διαθέτει το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Abarth Blue&MeTM MAP με λειτουργία τηλεμετρίας, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει λογότυπο που αναφέρει τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου, τονίζοντας την περιορισμένη παραγωγή της έκδοσης. Τα αγωνιστικά πεντάλ έχουν το λογότυπο του Σκορπιού, ενώ η ανθρακονημάτινη φάσα στο ταμπλό έχει γραφικά "695 Competizione" σε φινίρισμα αλουμινίου. Ο εξοπλισμός της ειδικής αυτής έκδοσης περιλαμβάνει φώτα Xenon, ζάντες 17 ιντσών από το Abarth 695 Tributo Ferrari στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και δαγκάνες φρένων και καπάκια ζαντών σε κόκκινο χρώμα.
Συνάδοντας με τον αγωνιστικό του χαρακτήρα, το Abarth 695 Competizione είναι εφοδιασμένο τον αναβαθμισμένο 1.400άρη Turbo κινητήρα που αποδίδει 180 PS και που συνδυάζεται με το ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο "Abarth Competizione" με δύο λειτουργίες: "Street" με αυτόματη λειτουργία και "Track" όπου οι αλλαγές γίνονται σειριακά. Όπως και στο 695 Tributo Ferrari, οι αναρτήσεις και τα φρένα έχουν ενισχυθεί κατάλληλα: Δίσκοι Brembo 305 mm με 4πιστονες δαγκάνες και ειδικά αμορτισέρ. Τέλος, η διπλής λειτουργίας "Record Monza" εξάτμιση μεταβλητής ανάστροφης πίεσης σχεδιάστηκε για να βελτιώνει τις επιδόσεις και τον ήχο πάνω από τις 3.000 rpm.
ABARTH “695 COMPETIZIONE” - ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
KINHTHΡΑΣ |
4 κύλινδρος σε σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 1368 κ.εκ. |
|
Ισχύς: 180 PS @ 5500 σ.α.λ. |
|
Ροπή: 250 Nm @ 3000 σ.α.λ. (σε “Sport mode”) |
|
Υπερτροφοδότηση με Garrett 1446 turbo |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
Ημιαυτόματο 5 ταχυτήτων “Abarth Competizione” με paddles στο τιμόνι |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
Αμορτισέρ Koni με βαλβίδα FSD |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ |
Ηλεκτρικό τιμόνι με ρύθμιση “Sport mode” |
ΦΡΕΝΑ |
Αεριζόμενοι και διάτηρητοι εμπρός δίσκοι 305 mm x 28 mm |
|
Διάτρητοι πίσω δίσκοι 240 mm x 11 mm |
|
TTC – Torque Transfer Control |
ΤΡΟΧΟΙ |
7” x 17” αλουμινίου με ελαστικά 205/40 R17 |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ |
Euro 5 |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 |
151 g/km |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ |
Μέση: 6,5 lt/100 km |
|
Εκτος Πόλης: 5,4 lt/100 km |
|
Πόλη: 8,4 lt/100 km |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
Μέγιστη ταχύτητα: 225 km/h |
|
Επιτάχυνση 0-100 km/h: < 7 sec |
ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ |
“Record Monza” εξάτμιση διπλής λειτουργίας |
|
Πίσω roll bar |
|
Μέρη από ανθρακονήματα |