Ανανεωμένο Audi A4

Ακολουθούν τα νέα Α4 allroad και S4

  • -
  • -

Ώρα για ανανέωση για το μεσαίο μοντέλο της Audi το οποίο οχυρώνεται για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό, ενόψει και της νέας σειράς 3 της BMW. Με τιμές που θα διατηρηθούν στα ίδια επίπεδα με το σημερινό μοντέλο, η γκάμα του A4 για το 2012 εμφανίζεται σαφώς αναβαθμισμένη, με νέες επιλογές και πιο μοντέρνο χαρακτήρα.

Οι αλλαγές στις απλές εκδόσεις των A4 και A4 Avant, ακολουθούνται από την νέα έκδοση A4 allroad και την φρέσκια κορυφαία έκφανση του S4. Ξεκινώντας από τις πιο γήινες (ειδικά με τα σημερινά ελληνικά δεδομένα) εκδόσεις οι αλλαγές στην εμφάνιση είναι υπαρκτές αλλά διακριτικές, με τις τιμές των διαστάσεων να είναι ελάχιστα διαφοροποιημένες. Νέοι προφυλακτήρες, ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέες ζάντες, συμπληρώνονται από κάποιες μικρές αλλαγές στον σχεδιασμό, τον διάκοσμο και τα υλικά που απαρτίζουν το εσωτερικό. Το σύστημα πλοήγησης και multimedia ΜΜI έχει πλέον πιο απλουστευμένο χειρισμό, ενώ σημαντικό νέο είναι το καινούργιο ηλεκτρομηχανικής φύσης σύστημα διεύθυνσης.

 

Παλέτα από TFSI και TDI, δύναμη ο νέος 1.8 TFSI!

Τα νέα για τους κινητήρες, ακολουθούν την πεπατημένη πλέον λογική του VW Group. Στην Ευρώπη μεγάλη σημασία δίνεται στις diesel εκδόσεις, με τους TDI κινητήρες να ξεκινούν από τα 2,0 λίτρα και δύο επίπεδα απόδοσης 136 και 163 ίππων. Η sedan έκδοση των 136 ίππων καταναλώνει μόλις 4.2 lt/100km και εκπέμπει 112 gr/km CO2. Άλλες τρεις εκδόσεις 2.0 λίτρων diesel με 120, 143 και 177 ίππους επεκτείνουν τις επιλογές. Εκτός από την πρώτη (των 120 ίππων) όλες συνδυάζονται και με την έκδοση allroad. Οι εκδόσεις V6 πετρελαίου των 3,0 λίτρων αποδίδουν 204 και 245 ίππους.

Δύναμη πυρός για την ελληνική τουλάχιστον πορεία του νέου A4, o νέος κινητήρας των 1,8 λίτρων. Αν και η βασική έκδοση των 1,8 λίτρων με 120 ίππους διατηρείται, την διαφορά κάνει ο νέος 1.8 lt με το εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού που αποδίδει 170 ίππους και 320 Nm ροπής. Η κατανάλωση στην έκδοση sedan ανακοινώνεται στα 5.6 lt/100km και οι εκπομπές CO2 στα 134 gr/km, νούμερα κατά 19% βελτιωμένα σε σχέση με την περασμένη γενιά. Ο 2,0 λίτρων TFSI των 211 ίππων πλαισιώνει τον «newbie» 1800αρη και αποτελεί την entry-level έκδοση βενζίνης για το allroad. Οι κορυφαίες εκδόσεις των 3,0 λίτρων με τον πληθωρικό V6 TFSI θα αποδίδουν 272 ίππους στα A4 και 333 ίππους και 440 Nm στο νέο S4. Στο τελευταίο εκτός από την πιο δυναμική εμφάνιση, οι αλλαγές στην ανάρτηση και οι στάνταρ τροχοί των 18 ιντσών, το ξεχωρίζουν από τη στρατιά των κοινών A4.

Τα χειροκίνητα κιβώτια των 6 σχέσεων, μπορούν στις περισσότερες εκδόσεις να δώσουν την θέση τους στο «πανούργο» S tronic των 7 σχέσεων. Όλες οι εκδόσεις με κίνηση εμπρός διαθέτουν πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων (ESP) και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Παράλληλα η τετρακίνηση με τρία διαφορικά (κατανομή 40:60) των εκδόσεων quattro, αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα για κάποιον που μπορεί και θέλει να επιλέξει κάποια από τα νέα A4.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Audi, το σύστημα Drive Select θα βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, δίνοντας στο τιμόνι, το πεντάλ του γκαζιού και το κιβώτιο (αυτόματες εκδόσεις) τέσσερα διαφορετικά modes λειτουργίας: comfort, auto, efficiency και dynamic. Στις εκδόσεις με σύστημα πλοήγησης, θα υπάρχει και η επιλογή individual. Όπως είναι φυσικό η λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό είναι μακροσκελής. Ξεχωρίζουμε το Adaptive Cruise Control, την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, το dynamic steering  και το σπορ διαφορικό (για τις εκδόσεις quattro).

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...