Peugeot: Από το 308 στο 301
Άλλος ένας για την καρέκλα του Golf
- -
- -
Τo 2013 έχει τοποθετηθεί η παρουσίαση του αντικαταστάτη του 308 και οι δοκιμές εξέλιξης έχουν ξεκινήσει πυρετωδώς. Στα σύνορα Γαλλίας – Ισπανίας τα πρώτα καμουφλαρισμένα με το αμάξωμα του pre-facelift 308 «μουλάρια», μαζεύουν στοιχεία στο δρόμο για την εξέλιξη του νέου μοντέλου. Ακολουθώντας τη στρατηγική του επερχόμενου Peugeot 208, ο αντικαταστάτης του 308 θα διαθέτει πιο μικρές διαστάσεις, ποιοτικό εσωτερικό και την προίκα από τους νέους 3κύλινδρους turbo κινητήρες βενζίνης. Η entry-level έκδοση βενζίνης αναμένεται να αποδίδει 100 ίππους. Οι εκδόσεις πετρελαίου e-HDI υπόσχονται εκπομπές CO2 κάτω από 100 gr/km.
Σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα, οι Γάλλοι θα αφήσουν στην άκρη την ονομασία 309, η οποία παραπέμπει στο ένδοξο μοντέλο των ‘90s, βάζοντας την ονομασία 301 -έχει χρησιμοποιηθεί από την Peugeot το '30- στο προσκήνιο για το νέο τους μοντέλο.
Σχεδιαστικά το νέο μικρομεσαίο Peugeot θα έχει επιρροές από το νέο 208 και το πρωτότυπο SR1. Οι πρώτες ενδείξεις αναφέρουν ότι οι Γάλλοι σε αυτή τους την προσπάθεια θα προσπεράσουν κάποια 3θυρη έκδοση. Οι σπορ γραμμές του 5θυρου μοντέλου αναμένεται να καλύψουν το κενό του 3θυρου. Παράλληλα στα σχέδια είναι μια έκδοση Station, καθώς και η πιο συντηρητική 4θυρη εκδοχή.
Άλλη μια σημαντική έκδοση για το νέο 301 είναι βέβαια η καθιερωμένη πλέον Coupe-Cabriolet. Η συγκεκριμένη έκδοση θα αντικατασταθεί από μια cabrio εκδοχή του σημερινού RCZ, το οποίο βασίζεται στο 308.