Αποκάλυψη: Toyota GT-86
Προσεχώς στους δρόμους!
- -
- -
Το παιχνίδι της αναμονής του νέου RWD Coupe της Toyota τελείωσε. Αν και μακρύς ο δρόμος προς την αποκάλυψη, η ευρωπαϊκή εκδοχή του μοντέλου θα ονομάζεται τελικά GT 86 (σκέτο 86 για το ιαπωνικό μοντέλο). Με μήκος 4.240 mm, το 2+2 θέσεων εσωτερικό παραμένει πιστό στη παραδοσιακή λογική των σπορ coupe. Tο φρέσκο και αυθεντικό σχήμα της GT 86 αποτελεί ένα από τα βασικά όπλα της, δημιουργώντας αναμφίβολα συνειρμούς και με τη θρυλική AE86.
Η συνεργασία με τη Subaru οδήγησε στην γέννηση του ατμοσφαιρικού boxer των 2,0 λίτρων. Εκτός από την επίπεδη αρχιτεκτονική του, τεχνολογική υπεροχή για το συγκεκριμένο κινητήρα είναι και το σοφιστικέ σύστημα ψεκασμού D-4S της Toyota. Η απόδοση του 4κύλινδρου κινητήρα φτάνει τους 197 ίππους στις 7.000 rpm, με την ροπή να ανέρχεται στα 205 Nm στις 6.600 rpm. Η κίνηση στους πίσω τροχούς μεταφέρεται από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, με το αυτόματο 6αρι να στέκει ετοιμοπόλεμο για όποιον το επιλέξει. Παράλληλα μερικές εκδόσεις θα διαθέτουν και LSD διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η κατανομή βάρους 53:47, έχει επιλεχθεί σύμφωνα με τους μηχανικούς της Toyota, έναντι στο ιδανικό 50:50, δημιουργώντας ένα πιο ασφαλές οδηγικό προφίλ του αυτοκινήτου, για τον μέσο ενθουσιώδη οδηγό.
Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά GT 86 (Production Prototype)
Μήκος |
4,240 mm |
|
Πλάτος |
1,775 mm |
|
Ύψος |
1,300 mm |
|
Μεταξόνιο |
2,570 mm |
|
Μετατρόχια |
Εμπρός |
1,520 mm |
Πίσω |
1,540 mm |
|
Θέσεις |
4 |
|
Κινητήρας |
Κυβισμός |
1,998 cc |
Τύπος |
Επίπεδος 4κύλινδρος, άμεσος ψεκασμός DOHC |
|
Διάμ. x Διαδρομ. |
86 × 86 |
|
Ισχύς |
147 kW (197 ps) / 7,000 rpm |
|
Μέγιστη ροπή |
205 Nm / 6,600 rpm |
|
Κιβώτιο |
6 σχέσεων, χειροκίνητο ή αυτόματο |
|
Κίνηση |
Πίσω άξονας |
|
Ανάρτηση |
Εμπρός |
Γόνατα McPherson |
Πίσω |
Διπλά Ψαλίδια |
|
Φρένα |
Εμπρός |
Αεριζόμενοι Δίσκοι |
Πίσω |
Αεριζόμενοι Δίσκοι |
|
Ελαστικά |
Εμπρός |
215/40R18 |
Πίσω |
225/40R18 |
|
Ρεζερβουάρ |
50 λίτρα |