Tο νέο Fiat Strada στην Ελλάδα
Από 14700€
- -
- -
Το νέο Fiat Strada κατασκευάζεται στο εργοστάσιο FIASA στην πόλη Betim (Βραζιλία) και προορισμός του είναι να συνεχίσει να εκπροσωπεί τη Fiat στην κατηγορία των μικρών pick up. Με πωλήσεις ανά τον κόσμο που απαριθμούν 127.800 οχήματα, το Strada ήταν το δεύτερο πιο δημοφιλές μοντέλο της γκάμας Fiat Professional για το 2011, πίσω από το Fiat Ducato.
Χώρος φόρτωσης
Το νέο Fiat Strada έρχεται σε τρεις εκδόσεις (Working, Trekking, Adventure) και τρεις τύπους αμαξώματος (Κοντή καμπίνα, Μακριά καμπίνα, Διπλοκάμπινο) και συνολικά σε πέντε διαφορετικές παραλλαγές. Η πιο σημαντική καινοτομία είναι η παρουσίαση της έκδοσης με διπλή καμπίνα, η οποία μπορεί να μεταφέρει άνετα 4 άτομα, ενώ την ίδια στιγμή έχει διαθέσιμο ωφέλιμο φορτίο περισσότερο από 630 kg συμπεριλαμβανομένου του οδηγού.
Οι συνολικές διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι ουσιαστικά οι ίδιες με του απερχόμενου μοντέλου: μήκος 4409 mm (4457 mm για τις εκδόσεις Adventure), πλάτος 1664 mm (1740 mm στις εκδόσεις Adventure) και μεταξόνιο 2718 mm.
Δυνατό σημείο του νέου Fiat Strada είναι ο χώρος φόρτωσης, που είναι 1685 mm σε μήκος (1332 mm στις εκδόσεις Μακριά καμπίνα, 1082 στις εκδόσεις με διπλή καμπίνα) και 1300 mm σε πλάτος (1070 mm μεταξύ των θόλων) -μεγάλος και με απολύτως «κανονικό» σχήμα που επιτρέπει την καλύτερη εκμετάλλευσή του, εφοδιάζεται με μια προστατευτική επένδυση, ειδικά σχεδιασμένη για να είναι ανθεκτική σε χτυπήματα.
Τη φόρτωση διευκολύνει η επενδυμένη με αντιολισθητικό υλικό πίσω πόρτα, που ανοίγει σε γωνία 90 μοιρών, αντέχει βάρος έως και 300 kg, ενώ είναι δυνατή και η αφαίρεσή της. Το ωφέλιμο φορτίο μαζί με τον οδηγό είναι από 630 έως 705 kg ανάλογα με την έκδοση, ενώ το μεικτό βάρος του αυτοκινήτου είναι 1915 kg. Η δυνατότητα έλξης με φρένα είναι 1000 kg.
Με καρδιά Multijet
Το νέο Strada ανταπεξέρχεται σε οποιαδήποτε πρόκληση με τον εξαιρετικό κινητήρα 1.3 MultiJet Euro 5, με ισχύ 95 ίππων στις 4000 rpm και ροπή 200 Nm στις 1500 rpm, ο οποίος εγγυάται πολύ καλές επιδόσεις με χαμηλό κόστος χρήσης. Η κατανάλωσή του είναι μειωμένη σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα και ανέρχεται σε 5,2 lt/100 km για τις εκδόσεις Working & Trekking και 5,3 lt/100 km για την Adventure στον συνδυασμένο κύκλο.
Για τις πιο απαιτητικές καταστάσεις διατίθεται, στις εκδόσεις Αdventure, το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό E-Locker που ενισχύει την πρόσφυση στα ολισθηρά εδάφη.