Alfa Romeo MiTo 1.4 GPL με υγραέριο

120 ίππους, από 17940€ με απόσυρση

  • -
  • -

H Alfa Romeo προσθέτει στην γκάμα της δημοφιλούς MiTo μια νέα έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο) με τον κινητήρα 1.4 ΤΒ 120 HP. Η νέα MiTo 1.4 GPL Turbo 120 ίππων, διατηρεί τα δυναμικά χαρακτηριστικά των συμβατικών εκδόσεών της, έχοντας παράλληλα να επιδείξει μία ουσιαστική περικοπή στο κόστος χρήσης.

Η νέα Alfa Romeo MiTo 1.4 GPL Turbo 120 hp διατίθεται αποκλειστικά στην έκδοση Distinctive με αρχική τιμή €19.800. Συνοδεύεται όμως από όφελος απόσυρσης €960 και από επιπλέον έκπτωση €900, με χρηματοδοτικό πρόγραμμα μέσω της FGA Bank που προβλέπει προκαταβολή από 0% έως και 72 δόσεις με επιτόκιο 4,95%.

 
Τεχνολογία

Η Mito GPL δεν θυσιάζει τις επιδόσεις, εξασφαλίζοντας χαμηλό κόστος μετακίνησης. Έτσι χάρη στην ιπποδύναμη των 120 ίππων, αλλά κυρίως στη μέγιστη ροπή των 206 Nm που αποδίδεται μόλις από τις 1.750 rpm, η MiTo 1.4 GPL πετυχαίνει τελική ταχύτητα 198 km/h, ενώ για τα πρώτα 100 km/h από στάση χρειάζεται 8,8”.

Όλα αυτά με εξαιρετικά χαμηλό κόστος καυσίμου που σύμφωνα με τη Fiat φτάνει στο -50%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση και συνδυαστική αυτονομία πάνω από 1.200 km. Συγκεκριμένα, ο οδηγός μπορεί να έχει όφελος έως και €600 το χρόνο -15.000 km/έτος με κόστος υγραερίου € 0,9/lt και κόστος βενζίνης 1,8/lt.

Επιπλέον, με τη χρήση υγραερίου, η MiTo γίνεται πιο φιλική προς το περιβάλλον. O κινητήρας της εκπέμπει λιγότερο CO2 όταν καταναλώνει υγραέριο (131 gr/km), σε σχέση με τη χρήση βενζίνης (145 gr/km). Εάν θεωρήσουμε ότι ένας οδηγός διανύει κατά μέσο όρο 15.000 km/έτος, τότε αυτή η MiTo με τη χρήση υγραερίου γλιτώνει την ατμόσφαιρα από 210 kg CO2 κάθε χρόνο.


Το συγκεκριμένο σύστημα υγραεριοκίνησης κατασκευάζεται εργοστασιακά χωρίς καμία μετατροπή ή ρύθμιση από εξωτερικά συνεργεία, με τη εγκατάσταση να πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές της Alfa Romeo. Συνεπώς, η νέα αυτή έκδοση καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση, όπως ακριβώς και οι υπόλοιπες εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ. Μάλιστα, η Fiat Powertrain Technologies έχει εξελίξει σημαντικά το νέο κινητήρα, τόσο σε επίπεδο επιδόσεων και οικονομίας όσο και σε επίπεδο ασφαλείας και χρηστικότητας.

Το σύστημα υγραεριοκίνησης συνδυάζεται με ρεζερβουάρ χωρητικότητας 39 λίτρων και τοποθετείται εντός του αυτοκινήτου και στο χώρο που καταλαμβάνει ο εφεδρικός τροχός ανάγκης. Ο τρόπος τοποθέτησης δεν επιφέρει καμία μεταβολή στην ωφέλιμη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών.


Η νέα έκδοση της Alfa Romeo MiTo είναι σχεδιασμένη για να μπορεί να λειτουργήσει ανεξάρτητα, είτε χρησιμοποιώντας για καύσιμο τη βενζίνη είτε το υγραέριο. Ο κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία πάντα χρησιμοποιώντας βενζίνη και ύστερα από μερικά δευτερόλεπτα αλλάζει αυτόματα σε υγραέριο. Ο οδηγός όμως μπορεί να επιλέξει το καύσιμο που επιθυμεί μέσω του διακόπτη αλλαγής που βρίσκεται σε εργονομική θέση κοντά στον πίνακα οργάνων του οδηγού. Η αλλαγή αυτή μπορεί να γίνει και όταν η MiTo βρίσκεται σε κίνηση, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Δίπλα ακριβώς στο διακόπτη βρίσκεται η ένδειξη της ποσότητας στο ρεζερβουάρ του υγραερίου. Στην περίπτωση που το υγραέριο τελειώσει, τότε αυτομάτως ο κινητήρας επιλέγει τη βενζίνη για καύσιμο χωρίς να χρειαστεί να επέμβει ο οδηγός.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...