Honda Civic 1.6 Diesel
Στο Παρίσι με 120 ίππους και εκπομπές CO2 94 g/km
- -
- -
40 χρόνια Civic
Στο περίπτερο της Honda εκτίθεται και η 1η γενιά Civic που παρουσιάστηκε το 1972. Από τότε, οι πωλήσεις έχουν ξεπεράσει τα 20 εκατομμύρια μονάδες σε όλο τον κόσμο. Το Civic ήταν ανέκαθεν στο προσκήνιο της εξέλιξης κινητήρων με τεχνολογικές καινοτομίες όπως ο Compound Vortex Controlled Combustion (CVCC) το 1972 και ο DOHC VTEC το 1987.
Επίσημο ντεμπούτο για τον diesel κινητήρα 1.6 i-DTEC της σειράς
Earth Dream Technology πραγματοπoίησε η Honda στο
Σαλόνι του Παρισιού. Ο νέος κινητήρας θα διατίθεται από τα τέλη του
2012 στην 9η γενιά του Civic και από τα μέσα του 2013 στο
ολοκαίνουργιο CR-V. Ο κυβισμός του είναι 1.596 cc, η ισχύς φτάνει
τα 120 PS στις 4.000 rpm, η
ροπή τα 300 Nm στις 2.000 rpm και οι εκπομπές CO2
μένουν αρκετά κάτω από τα 100 g/km, στα 94 μόλις! Μάλιστα, με τη
βοήθεια συστημάτων όπως το Idle Stop (το start/stop της Honda), η
μέση κατανάλωση αναμένεται να είναι κοντά στα 3,6 lt/100 km!
Κύριο χαρακτηριστικό του νέου μοτέρ είναι το πολύ χαμηλό βάρος,
χάρη στο νέο, έξτρα ελαφρύ και ανθεκτικό υλικό από το οποίο
κατασκευάζεται η
κυλινδροκεφαλή. Σύμφωνα με τη Honda, ο 1.6 i-DTEC θα είναι ο
ελαφρύτερος 1.600άρης κινητήρας “open deck” (με διάκενο μεταξύ
χιτωνίων και
μπλοκ κυλίνδρων) στην πιάτσα των diesel. Πρόκειται για το πρώτο
κινητήριο σύνολο της νέας σειράς Earth Dreams Technology της Honda
που θα παρουσιαστεί στην Ευρώπη, ενώ η παραγωγή του θα γίνεται στο
Βρετανικό εργοστάσιο της εταιρίας. Μέχρι το 2015, η Honda θα
αλλάξει όλη τη γκάμα κινητήρων της ευρωπαϊκής γκάμας της με νέα
μοτέρ που θα ακολουθούν τη φιλοσοφία Earth Dream
Technology.
ΗΟΝDA CIVIC 1.6 i-DTEC | ||
Κυβισμός | cc | 1.596 |
Μέγιστη ισχύς | PS | 120 |
@rpm | 4.000 | |
Μέγιστη ροπή | Nm | 300 |
@rpm | 2.000 | |
Μέση κατανάλωση | lt/100 km | 3,6 |
CO2 | g/km | 94 |