Νέο Honda CR-Z 2013
Ανανεωμένη εμφάνιση και υψηλότερη απόδοση για το υβριδικό coupe
- -
- -
Στο Παρίσι παρουσιάστηκε το CR-Z facelift με αλλαγές στη μάσκα και τους προφυλακτήρες, νέα Xenon LED εμπρός και LED πίσω φώτα και μικρές αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα. Μικρή αύξηση υπάρχει στην συνολική απόδοση της υβριδικής διάταξης που πλέον φτάνει τους 137 ίππους (+13) και τα 190 Nm (+16). Ο βενζινοκινητήρας 1.5 δέχτηκε βελτιώσεις που ανέβασαν την ισχύ του στους 121 ίππους (από 114), ενώ και η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα αυξήθηκε από 14 σε 20 PS. Έτσι, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται πλέον σε 9,0 sec (από 9,7). Σημαντικά νέα αποτελούν ακόμη οι καινούργιες μπαταρίες ιόντων λιθίου και το σύστημα Plus Sport (S+) που ενισχύει την επιτάχυνση με το πάτημα ενός μπουτόν στο τιμόνι. Το νέο CR-Z θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του αρχές του 2013.
HONDA CR-Z 2012
Κινητήρας |
1.5 SOHC i-VTEC |
|
4 valves per cylinder |
Κυβισμός βενζινοκινητήρα, cc |
1497 |
Ισχύς βενζινοκινητήρα, PS |
121 |
@rpm |
6.600 |
Ροπή βενζινοκινητήρα, Nm |
146 |
@rpm |
4.800 |
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα, PS |
20 |
@rpm |
2.000 |
Ροπή ηλεκτροκινητήρα, Nm |
78 |
@rpm |
1.000 |
Συνδυαστική ισχύς, PS |
137 |
@rpm |
6.600 |
Συνδυαστική ροπή, Nm |
190 |
@rpm |
1.000-2.000 |
Κατανάλωση – Επιδόσεις |
|
Μέση κατανάλωση, lt/100 km |
5,0 (Sport) / 5,2 (GT) |
Εκπομπές CO2, g/km |
116 (Sport) / 122 (GT) |
Τελική ταχύτητα, km/h |
200 |
0-100 km/h, sec |
9,0 (Sport) / 9,5 (GT) |
Τροχοί |
16x6J (Sport) / 17x6.5J (GT) |
|
195/55R16 (Sport) / 205/45R17 (GT) |