Η Datsun επανέρχεται στο προσκήνιο τo 2014

Με ειδικό προορισμό από τη Nissan

  • -
  • -

Στη Nissan αναζητούν στρατηγική για να μπουν σε ανερχόμενες αγορές χωρίς να πάρουν ρίσκο ταυτίζοντας τη μάρκα με χαμηλής αξίας προϊόντα ειδικού σκοπού. Έτσι προτάθηκε η ενεργοποίηση της Datsun σε αγορές όπως της Ινδίας, της Ινδονησίας και της Ρωσίας όπου θα προσφέρουν χαμηλού κόστους προτάσεις. Μάλιστα σχεδιάζονται να παρουσιαστούν δύο νέα μοντέλα μέχρι το 2014 με τιμή πώλησης που δεν θα ξεπερνά τα 3.000 δολάρια.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...