Diesel με δύο κυλίνδρους από VW
Θα εφοδιάζει το Up! από τη νέα χρονιά
- -
- -
Δια στόματος του διευθυντή του τμήματος R&D του ομίλου Ulrich Hackenberg, ήρθε η επιβεβαίωση ότι η Volkswagen θα μπει ενεργά σε μικρότερου κυβισμού κινητήρες με λιγότερους κυλίνδρους. Ο Hackenberg δήλωσε ότι η γκάμα του Up! το 2013 θα αποκτήσει μία νέα έκδοση diesel με δύο κυλίνδρους που θα αντιπαρατεθεί στον TwinAir της Fiat που κινεί το Panda. Η σκέψη για έναν τέτοιο κινητήρα δεν είναι τωρινή καθώς η VW τον είχε ανακοινώσε το 2010 για το πρωτότυπο Lite, ενώ τελικά θα χρησιμοποιηθεί στο XL1, το οποίο τελικά θα μπει στην παραγωγή, σε περιορισμένο όμως όγκο καθώς δεν θα είναι ό,τι πιο οικονομικό έχει παράξει ποτέ η εταιρεία.
Και οι ειδήσεις που έβγαλε ο Hackenberg δεν σταματούν εδώ! Ο δικύλινδρος diesel θα είναι συμβατός με την μικρή σπονδυλωτή πλατφόρμα της εταιρείας που ακολουθεί την αρχιτεκτονική MQB και θα χρησιμοποιείται στα μικρά μοντέλα του ομίλου. Δηλαδή στο υπάρχον πάτωμα που χρησιμοποιεί η έβδομη γενιά Golf, το Α3 και σταδιακά τα λοιπά μέλη του ομίλου, θα προστεθεί ένα ακόμη που θα πρωτοχρησιμοποιηθεί στο μικρό SUV Taigun που ήδη παρουσιάστηκε ως concept στην έκθεση του Sao Paolo και θα ενταχθεί στη γκάμα το 2015.