LaFerrari. Έτσι απλά

Το supercar των supercars, ο αντικαταστάτης της Enzo, με υπέροχη εμφάνιση, έναν 6.3 V12 και 2 ηλεκτρικά μοτέρ που δίνουν 963 ίππους και επιτάχυνση 0-300 km/h σε 15,5 sec

  • -
  • -

Η απάντηση της Ferrari στον αναθερμασμένο πόλεμο με τη McLaren ακούει στο όνομα LaFerrari – ή, “Η Ferrari”, στα γαλλικά. Αντίπαλος της εκρηκτικής McLaren P1, η ολοκαίνουργια ναυαρχίδα της Ferrari υιοθετεί υβριδική τεχνολογία, με δύο ηλεκτρικά μοτέρ να ενισχύουν την απόδοση του ατμοσφαιρικού V12 των 6,3 λίτρων. Η συνολική ροπή φτάνει τα 900 Nm και η ισχύς τους 963 ίππους στις 9.250 rpm, 800 από τον βενζινοκινητήρα και 163 από τους ηλεκτροκινητήρες, δίνοντας απλώς εξοκοσμικές επιταχύνσεις: 0-100 km/h σε λιγότερα από 3 sec, 0-200 km/h κάτω από 7 sec, 0-300 km/h σε 15,5 sec και τελική… άγνωστη, μιας και οι Ιταλοί δηλώνουν επίσημα πως δεν έχει σημασία μέχρι ποια ταχύτητα μπορεί να κινηθεί η LaFerrari. Από την άλλη, ανακοινώνουν επίσημα πως το νέο τους καμάρι γυρίζει στο Ring (βλέπε Nurburgring) σε λιγότερο από 7 min.

Η συγγένεια με τη Formula 1 είναι εμφανής σε κάθε σπιθαμή του εντυπωσιακού supercar. Το αμάξωμα διαθέτει αεροδυναμικά στοιχεία που προσαρμόζονται ανάλογα με την ταχύτητα, για να προσφέρουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση.  Εντύπωση κάνει το ιδιαίτερα χαμηλό κέντρο βάρους, 35 mm χαμηλότερο από αυτό της Enzo! Στο εσωτερικό δεσπόζει το αλά F1 τιμόνι με το γνωστό manettino, τον επιλογέα των 5 προγραμμάτων οδήγησης.

Το υβριδικό σύστημα HY-KERS ζυγίζει 62 κιλά και περιλαμβάνει 2 ηλεκτροκινητήρες, που συνεργάζονται με τον V12 και το 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στο άκουσμα “υβριδικό”, μην πάει ο νους σου σε τρομερά green χαρακτήρα: οι εκπομπές CO2 είναι 330 g/km κατά μέσο όρο - όχι κι άσχημα πάντως για ένα δυναμίτη κοντά 1.000 ίππων. Άλλωστε, το HY-KERS είναι σχεδιασμένο να μπορεί να δεχτεί δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για μικρές αποστάσεις, ρίχνοντας -σύμφωνα με τις πρώτες δοκιμές- τις εκπομπές CO2 στα 220 g/km. Μόλις 499 LaFerrari θα περάσουν την πύλη του Μαρανέλο για να βρουν ζεστασιά σε κάποιο πολυτελές γκαράζ.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...