Ευρωπαϊκό Infiniti Q50 στη Γενεύη
Με diesel ειδικά για την Ευρώπη έρχεται ο αντικαταστάτης της σειράς G
- -
- -
Μπορεί η παγκόσμια πρώτη παρουσίαση του Infiniti Q50 να έγινε στο Σαλόνι NAIAS 2013 στο Ντιτρόιτ, ωστόσο η ευρωπαϊκή πρεμιέρα δεν είναι μια τυπική διαδικασία. Και αυτό επειδή ο αντικαταστάτης της Σειράς G έχει διαφορετική γκάμα κινητήρων ειδικά για την Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, έχουμε την προσθήκη στη γκάμα ενός τετρακύλινδρου diesel 2,2 λίτρων με απόδοση 170 ίππων και 400 Nm και εκπομπές CO2 115 g/km. Κατά τα λοιπά, στην από εδώ πλευρά του Ατλαντικού θα είναι διαθέσιμη και η υβριδική έκδοση του Q50, με τον 24βάλβιδο 3.5 V6 των 302 PS και 350 Nm, που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 67 PS και 270 Nm, ανεβάζοντας τη συνολική απόδοση στους 364 ίππους. Ουσιαστικά πρόκειται για το υβριδικό σύστημα που πρωτοείδαμε στο Infiniti M35 Hybrid το 2010. Για το “αμερικάνικο” 3.7 V6 των 328 PS και 365 Nm, ούτε κουβέντα.
Το νέο πολυτελές μεσαίο σεντάν της Infiniti χαρακτηρίζει η δραματική εμφάνιση, έως και υπερβολική, θα λέγαμε. Κύρια χαρακτηριστικά του αντικαταστάτη της Σειράς G είναι οι καμπύλες επιφάνειες, οι αιχμηρές λεπτομέρειες, τα φώτα με το αγριωπό λουκ και η τεράστια τραπεζοειδής μάσκα εμπρός. Το αμάξωμα του Q50 πάντως σε νούμερα τα καταφέρνει περίφημα, έχοντας αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0.26. Το εσωτερικό διακρίνεται για την ποιοτική κατασκευή, τον πλουσιοπάροχο εξοπλισμό και τη μεγάλη ευρυχωρία, σύμφωνα πάντα με την Infiniti, με το πορτμπαγκάζ να φτάνει τα 399 και 510 λίτρα στην υβριδική και τη diesel έκδοση αντίστοιχα.
Θυμίζουμε πως το Q50 είναι το πρώτο μοντέλο με την καινούργια ονοματολογία της Infiniti, που πλέον βασίζεται στα γράμματα Q και Χ: Q για τα σεντάν και κουπέ, QX για τα SUV.