Και πάλι κουβέντα για τα λάστιχα
Παραλίγο να διακοπεί ο αγώνας
- -
- -
Ο χθεσινός αγώνας έφερε και πάλι στο προσκήνιο κουβέντα για τα λάστιχα. Φταίει η Pirelli ή φταίνε και οι ομάδες; Γιατί οι ομάδες; Πριν από τα τριήμερα η Pirelli δίνει στις ομάδες τα «ασφαλή όρια» τόσο σε πιέσεις όσο και σε γωνίες camber (μπρος και πίσω). Το κατά πόσο το ακολουθούν οι ομάδες είναι άγνωστο. Υπήρχαν στο παρελθόν πολλές περιπτώσεις που μείωναν τις πιέσεις για μεγαλύτερη πρόσφυση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Τα προβλήματα εμφανίστηκαν στους «ώμους» των ελαστικών, και με το να αυξάνουν την πίεση το «φορτίο» πέφτει στο κέντρο του ελαστικού και όχι στους «ώμους».
Ο Charlie Whiting, τεχνικός έφορος της FIA, είπε μετά από τον αγώνα ότι βρέθηκε πολύ κοντά στο να πάρει την απόφαση να σταματήσει τον αγώνα ώστε να βρεθεί μια λύση. Τελευταία φορά που είχαμε πρόβλημα με τα ελαστικά ήταν ο αγώνας στο Indianapolis των ΗΠΑ το 2005, όταν και οι ομάδες με τα Michelin αποχώρησαν, αφήνοντας μόλις 6 μονοθέσια να τρέξουν, τα οποία είχαν ελαστικά Bridgestone.
Κάποιοι οδηγοί , με πρώτο τον Hamilton, τόνισαν ότι αυτά τα ελαστικά είναι κίνδυνος θάνατος και πρέπει γρήγορα να γίνει κάτι. Από πλευράς Oμοσπονδίας υπάρχει γρήγορη αντίδραση και μετά από τις έρευνες της Pirelli θα υπάρξει συνάντηση ανάμεσα στην FIA, την Pirelli και τις ομάδες την Τετάρτη. Όμως μέχρι στιγμής τα πράγματα δείχνουν ότι το πρόβλημα ήταν με την πίεση στα ελαστικά, η οποία ήταν κάτω από το όριο που είχε βάλει η Pirelli. Οι πιέσεις των ελαστικών αποτελούν μυστικό και η Pirelli κρατάει εμπιστευτικά τα στοιχεία αυτά που της δίνουν οι ομάδες. Οπότε είναι δύσκολο να έχουμε κάποιο σχόλιο από πλευράς Pirelli.