Κέρδισε τον εντός έδρας αγώνα ο Vettel

Για πρώτη φορά

  • -
  • -

Σε έναν εντυπωσιακό αγώνα ο Vettel κέρδισε μέσα στην πατρίδα του έχοντας τις δυο Lotus να του κάνουν την ζωή δύσκολη.

 

Πριν από την εκκίνηση ο Hamilton είχε να αντιμετωπίσει προβλήματα. Άλλαξε την αντλία καυσίμου, ενώ πριν από την εκκίνηση το μπροστά δεξιά σύστημα πέδησης του άρχισε να βγάζει καπνούς με τους μηχανικούς να προσπαθούν να ρίξουν την θερμοκρασία του.

 

Στην εκκίνηση ο Hamilton έχασε την θέση του από τον Webber ο οποίος έκανε μια πολύ καλή εκκίνηση. Ο Massa κατάφερε και πέρασε τον Ricciardo παίρνοντας την 6η θέση, ενώ ο Alonso είχε μείνει στην 8η. Στον 4ο γύρο όμως ο αγώνας του Massa τελείωσε. Όπως δήλωσε στην ενδοεπικοινωνία κατέβαζε τις ταχύτητες και ο κινητήρας έσβησε. Τα πιτ στοπ ξεκίνησαν στον 5ο γύρο με τον Hamilton να μπαίνει στον 7ο γύρο την ίδια στιγμή που ο Grosjean ζητούσε να περάσει τον Kimi για την 3η θέση. Ο Vettel μπήκε στον 8ο γύρο, ενώ ο Webber που μπήκε στον 9ο είχε μια πολύ άσχημη κατάληξη. Ο πίσω τροχός δεν τοποθετήθηκε σωστά με αποτέλεσμα να κυλίσει στην κατηγόρα και να τραυματιστεί κάμεραμαν. Ευτυχώς όπως μάθαμε μετά ο καμεραμάν ήταν καλά.

 

Η διαφορετική στρατηγική της Ferrari έφερε τον Alonso για αλλαγή από την μεσαία και πάλι σε μεσαία γόμα στον 13ο γύρο. Ο Grosjean συνέχιζε τον αγώνα του με την μαλακή γόμα έχοντας 14 γύρους κάνοντας ικανοποιητικούς χρόνους. Ο Raikkonen που είχε πέσει πίσω από τον Rοsberg προσπαθούσε να τον περάσει σε μια μάχη για την 6η θέση. Τα κατάφερε όμως στον 14ο γύρο και άρχισε την επίθεση στον Hamilton. Στην κορυφή ο Vettel ήταν μπροστά από τον Grosjean (έχοντας 1 στοπ), Button και Hulkenberg πίσω τους χωρίς να έχουν κάνει πιτ στοπ, ενώ Hamilton και Raikkonen έκλειναν την 6άδα.

 

Ο Hamilton παραπονέθηκε για πρόβλημα πρόσφυσης με τα ελαστικά του στον 19ο γύρο και ο Kimi Raikkonen τον πέρασε στον 18ο γύρο. O Kimi συνέχισε την μάχη του και πέρασε τον Button για την 3η θέση, o οποίος λίγο μετά μπήκε στα πιτ έχοντας 19 γύρους με την μεσαία γόμα. Την ίδια στιγμή Alonso και Hamilton έδιναν μια πολύ μεγάλη μάχη για την 4η θέση, αλλά η Ferrari δεν μπορούσε να περάσει την Mercedes, αλλά τελικά ο Βρετανός μπήκε για αλλαγή στον 23ο γύρο.

 

Η 2η εγκατάλειψη του αγώνα ήρθε από την Marussia του Bianchi το μονοθέσιο του οποίου πήρε φωτά. Όμως μόλις βγήκε ο Bianchi από το μονοθέσιο, αυτό άρχισε να κινείται μόνο του στην κατηφόρα. Χωρίς καμία σκέψη από τον Whiting το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε μέσα, και ο κόσμος έμπαινε για αλλαγή ελαστικών.

 

Στον 30ο γύρο έγινε η επανεκκίνηση με τον Vettel να είναι μπροστά από τους Grosjean, Raikkonen, ALoso, Button, Hulkenberg, Hamilton , Maldonado, Perez και Sutil. Στον 35ο γύρο η διαφορά από τον 1ο Vettel στον 3ο Raikkonen ήταν 1.2 δευτερόλεπτα. H Lotus είδε ότι ο Grosjean έχανε πρόσφυση στο πίσω μέρος και του άλλαξαν ελαστικά στον 41ο γύρο. Έτσι ο Raikkonen ανέλαβε την επίθεση στον Vettel. O Vettel δεν ρίσκαρε και μπήκε για αλλάγη στον αμέσως επόμενο γύρο και ο Φιλανδός πέρασε μπροστά. Στην έξοδο ο Vettel κατάφερε και έμεινε μπροστά από τον Grosjean.

 

O Raikkonen φαινόται ότι θα έμενε έξω έχοντας ήδη 24 γύρους με τα λάστιχα. Όμως στον 50ο γύρο τα λάστιχα είχαν φτάσει στο τέλος τους. Βάζοντας την μαλακότερη γόμα ο Raikkonen βγήκε πίσω από τον Grosjean. Μόλις 4 δευτερόλεπτα, με την μαλακότερη και πιο γρήγορη γόμα και με τον αγώνα να έχει 10 γύρους για το τέλος. Η εντολή ήρθε από την ομάδα προς τον Grosjean «O Kimi είναι με την μαλακότερη γόμα. Μην τον κρατάς». Η ομάδα ενημέρωσε και πάλι τον Grosjean ότι ο Kimi έχει την μαλακότερη γόμα και να μην τον κρατάει, και ο Grosjean το άκουσε αυτή τη φορά. Ο Alonso όμως καιροφυλακτούσε πίσω απo τον Grosjean και τον πίεσε για την θέση στο βάθρο, ενώ ο Vettel μπροστά κρατούσε διαφορά 1.4 από τον Kimi. Και έτσι έμεινε μέχρι το τέλος.

 

Μεγάλος νικητής για πρώτη φορά στην Γερμανία o Vettel με τον Raikkonen στην 2η θέση και τον Grosjean στην 3η. Ο Alonso μόλις τερμάτισε πάρκαρε το αυτοκίνητό του προφανώς επειδή ξέμενε από βενζίνη. Την 10αδα έκλεισαν οι Hamilton, Button, Webber, Perez, Rosberg και Hulkenberg.

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Διαφορά

Εκκίνησε

Βαθμοί

1

Sebastian Vettel

Red Bull Racing-Renault

 

2

25

2

Kimi Räikkönen

Lotus-Renault

+1.0 secs

4

18

3

Romain Grosjean

Lotus-Renault

+5.8 secs

5

15

4

Fernando Alonso

Ferrari

+7.7 secs

8

12

5

Lewis Hamilton

Mercedes

+26.9 secs

1

10

6

Jenson Button

McLaren-Mercedes

+27.9 secs

9

8

7

Mark Webber

Red Bull Racing-Renault

+37.5 secs

3

6

8

Sergio Perez

McLaren-Mercedes

+38.3 secs

13

4

9

Nico Rosberg

Mercedes

+46.8 secs

11

2

10

Nico Hulkenberg

Sauber-Ferrari

+49.8 secs

10

1

11

Paul di Resta

Force India-Mercedes

+53.7 secs

12

 

12

Daniel Ricciardo

STR-Ferrari

+56.9 secs

6

 

13

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

+57.7 secs

15

 

14

Esteban Gutierrez

Sauber-Ferrari

+60.1 secs

14

 

15

Pastor Maldonado

Williams-Renault

+61.9 secs

18

 

16

Valtteri Bottas

Williams-Renault

+1 Γύρο

17

 

17

Charles Pic

Caterham-Renault

+1 Γύρο

22

 

18

Giedo van der Garde

Caterham-Renault

+1 Γύρο

20

 

19

Max Chilton

Marussia-Cosworth

+1 Γύρο

21

 

Εγκ

Jean-Eric Vergne

STR-Ferrari

+38 Γύροι

16

 

Εγκ

Jules Bianchi

Marussia-Cosworth

+39 Γύροι

19

 

Εγκ

Felipe Massa

Ferrari

+57 Γύροι

7

 

 

Στο πρωτάθλημα οδηγών η κατάταξη έχει ως εξής:

 

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Βαθμοί

1

Sebastian Vettel

Red Bull Racing-Renault

157

2

Fernando Alonso

Ferrari

123

3

Kimi Räikkönen

Lotus-Renault

116

4

Lewis Hamilton

Mercedes

99

5

Mark Webber

Red Bull Racing-Renault

93

6

Nico Rosberg

Mercedes

84

7

Felipe Massa

Ferrari

57

8

Romain Grosjean

Lotus-Renault

41

9

Paul di Resta

Force India-Mercedes

36

10

Jenson Button

McLaren-Mercedes

33

11

Adrian Sutil

Force India-Mercedes

23

12

Sergio Perez

McLaren-Mercedes

16

13

Jean-Eric Vergne

STR-Ferrari

13

14

Daniel Ricciardo

STR-Ferrari

11

15

Nico Hulkenberg

Sauber-Ferrari

7

 

Ενώ στο κατασκευαστών έχουμε

 

Θέση

Ομάδα

Βαθμοί

1

Red Bull Racing-Renault

250

2

Mercedes

183

3

Ferrari

180

4

Lotus-Renault

157

5

Force India-Mercedes

59

6

McLaren-Mercedes

49

7

STR-Ferrari

24

8

Sauber-Ferrari

7

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...