Συνεχίζουν τα προβλήματα με τους αισθητήρες της FIA
Η Red Bull είχε πρόβλημα και στην Μαλαισία
- -
- -
Το ζήτημα με τους αισθητήρες της Red Bull Racing συνεχίστηκε και την Μαλαισία. Η διαφορά από την Αυστραλία είναι ότι ο αισθητήρας στο μονοθέσιο του Ricciardo δεν δούλευε καθόλου και με την σύμφωνη γνώμη της FIA η μέτρηση της ροής τους καυσίμου μετρήθηκε με την εναλλακτική μέθοδο.
Ο αισθητήρας είναι το εξάρτημα που απεικονίζεται παραπάνω και έχει εγκριθεί από την FIA για την μέτρηση της ροής του καυσίμου, το οποίο σύμφωνα με τον κανονισμό δεν πρέπει να ξεπερνά τα 100κιλά/ωρα. Δεν είναι ιδιοκτησία της FIA, αλλά αγοράζεται έναντι 10.000 Ευρώ ο καθένας από τις ομάδες. Στην συνέχεια «καλιμπράρεται» από μια εταιρία η οποία έχει δείγμα του καυσίμου και «σφραγίζεται» σαν πρότυπο. Αυτό ισχύει για κάθε ομάδα.
Εάν ο αισθητήρας αυτός δεν δουλέψει καθόλου, τότε χρησιμοποιούνται οι μετρήσεις από το σωληνάκι παροχής οι οποίες δεν είναι το ίδιο ακριβείς, μετά από υπόδειξη της FIA.