GP Αυστρίας: Massa και Bottas κλείδωσαν την πρώτη γραμμή της εκκίνησης
- -
- -
Αυτό και ένα ήταν έκπληξη! Το 1-2 έκαναν στα προκριματικά του Αυστριακού GP οι δυο οδηγοί της Williams. Ο Massa και ο Bottas κατάφεραν να πάρουν τις δυο πρώτες θέσεις στην εκκίνηση για τον αυριανό αγώνα αφήνοντας τον Rosberg στην 3η θέση.
Μεγάλος χαμένος ήταν σίγουρα ο Hamilton. Ο Βρετανός οδηγός της Mercedes έκανε λάθος στον πρώτο γρήγορο γύρο του στο τελευταίο σκέλος, αφού πέρασε εκτός ορίων πίστας, ενώ στην δεύτερη προσπάθειά του βγήκε εκτός πίστας στην 2η στροφή, χάνοντας την δυνατότητα να κάνει χρόνο. Έτσι να ξεκινήσει από την 9η θέση. Για μια ακόμα φορά ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastian Vettel δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλό. Αύριο θα εκκινήσει από την 13η θέση.
Αναλυτικά :
No |
Οδηγός |
Ομάδα |
Q1 |
Q2 |
Q3 |
Γύροι |
|
1 |
19 |
Felipe Massa |
Williams-Mercedes |
1:10.292 |
1:09.239 |
1:08.759 |
19 |
2 |
77 |
Valtteri Bottas |
Williams-Mercedes |
1:10.356 |
1:09.096 |
1:08.846 |
19 |
3 |
6 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1:09.695 |
1:08.974 |
1:08.944 |
17 |
4 |
14 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:10.405 |
1:09.479 |
1:09.285 |
25 |
5 |
3 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull Racing-Renault |
1:10.395 |
1:09.638 |
1:09.466 |
22 |
6 |
20 |
Kevin Magnussen |
McLaren-Mercedes |
1:10.081 |
1:09.473 |
1:09.515 |
29 |
7 |
26 |
Daniil Kvyat |
STR-Renault |
1:09.678 |
1:09.490 |
1:09.619 |
21 |
8 |
7 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:10.285 |
1:09.657 |
1:10.795 |
23 |
9 |
44 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1:09.514 |
1:09.092 |
15 |
|
10 |
27 |
Nico Hulkenberg |
Force India-Mercedes |
1:10.389 |
1:09.624 |
23 |
|
11 |
11 |
Sergio Perez |
Force India-Mercedes |
1:10.124 |
1:09.754 |
18 |
|
12 |
22 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:10.252 |
1:09.780 |
22 |
|
13 |
1 |
Sebastian Vettel |
Red Bull Racing-Renault |
1:10.630 |
1:09.801 |
15 |
|
14 |
13 |
Pastor Maldonado |
Lotus-Renault |
1:10.821 |
1:09.939 |
18 |
|
15 |
25 |
Jean-Eric Vergne |
STR-Renault |
1:10.161 |
1:10.073 |
19 |
|
16 |
8 |
Romain Grosjean |
Lotus-Renault |
1:10.461 |
1:10.642 |
21 |
|
17 |
99 |
Adrian Sutil |
Sauber-Ferrari |
1:10.825 |
10 |
||
18 |
21 |
Esteban Gutierrez |
Sauber-Ferrari |
1:11.349 |
10 |
||
19 |
17 |
Jules Bianchi |
Marussia-Ferrari |
1:11.412 |
9 |
||
20 |
10 |
Kamui Kobayashi |
Caterham-Renault |
1:11.673 |
10 |
||
21 |
4 |
Max Chilton |
Marussia-Ferrari |
1:11.775 |
10 |
||
22 |
9 |
Marcus Ericsson |
Caterham-Renault |
1:12.673 |
11 |
||
Q1 107% Time |
1:14.379 |
Όμως από το πρωϊ οι Williams έδειξαν ότι κάτι καλό έχουν στο μανίκι τους. Στα ελεύθερα δοκιμαστικά είχαμε:
No |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
|
1 |
77 |
Valtteri Bottas |
Williams-Mercedes |
1:09.848 |
22 |
|
2 |
44 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1:09.898 |
0.050 |
25 |
3 |
19 |
Felipe Massa |
Williams-Mercedes |
1:09.901 |
0.053 |
21 |
4 |
26 |
Daniil Kvyat |
STR-Renault |
1:09.927 |
0.079 |
25 |
5 |
6 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1:09.999 |
0.151 |
31 |
6 |
14 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:10.054 |
0.206 |
17 |
7 |
3 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull Racing-Renault |
1:10.392 |
0.544 |
19 |
8 |
20 |
Kevin Magnussen |
McLaren-Mercedes |
1:10.449 |
0.601 |
23 |
9 |
7 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:10.488 |
0.640 |
22 |
10 |
1 |
Sebastian Vettel |
Red Bull Racing-Renault |
1:10.562 |
0.714 |
21 |
11 |
27 |
Nico Hulkenberg |
Force India-Mercedes |
1:10.683 |
0.835 |
22 |
12 |
13 |
Pastor Maldonado |
Lotus-Renault |
1:10.776 |
0.928 |
26 |
13 |
25 |
Jean-Eric Vergne |
STR-Renault |
1:11.043 |
1.195 |
22 |
14 |
8 |
Romain Grosjean |
Lotus-Renault |
1:11.103 |
1.255 |
22 |
15 |
11 |
Sergio Perez |
Force India-Mercedes |
1:11.235 |
1.387 |
18 |
16 |
99 |
Adrian Sutil |
Sauber-Ferrari |
1:11.294 |
1.446 |
24 |
17 |
21 |
Esteban Gutierrez |
Sauber-Ferrari |
1:11.558 |
1.710 |
23 |
18 |
17 |
Jules Bianchi |
Marussia-Ferrari |
1:11.848 |
2.000 |
21 |
19 |
10 |
Kamui Kobayashi |
Caterham-Renault |
1:12.320 |
2.472 |
23 |
20 |
9 |
Marcus Ericsson |
Caterham-Renault |
1:12.892 |
3.044 |
27 |
21 |
4 |
Max Chilton |
Marussia-Ferrari |
1:12.915 |
3.067 |
14 |
22 |
22 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1:14.237 |
4.389 |
4 |