Πόσο «μάγκας» θα βγει ο Alonso;

Σκληρό πόκερ από τον Ισπανό

  • -
  • -

Μπορεί η Red Bull Racing να έχει ανακοινώσει ότι ο Sebastian Vettel αποφάσισε να αποχωρήσει από την ομάδα, η Ferrari όμως δεν έχει ανακοινώσει την πρόσληψη του Γερμανού Πρωταθλητή. Κλειδί στην ιστορία παίζει ο Alonso. Πριν από λίγες μέρες αναφερθήκαμε στο ότι ο Alonso περιμένει να δει πώς θα εξελιχθεί η μάχη ανάμεσα στους οδηγούς της Mercedes για να δει εάν έχει ελπίδες να πάρει μια θέση στο πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο.

 

Εάν υπάρχει έστω και 1% πιθανότητα να γίνει κάτι τέτοιο θα το περιμένει. Κριτήριο είναι μάλλον ο επόμενος αγώνας για να δει την δυναμική που θα υπάρξει ανάμεσα στους οδηγούς της Mercedes. Και δεν θα είναι τόσο το ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα, αλλά εάν υπάρξει ένταση ή συμβάν μέσα στην πίστα, κάτι που δεν μπορεί να αποκλειστεί. Αλλά θα ήθελαν να φύγουν από την ομάδα είτε ο Hamilton είτε ο Rosberg; Έχουν το καλύτερο μονοθέσιο και την βάση για μια νέα «αυτοκρατορία» τύπου Red Bull Racing για τα επόμενα χρόνια. Αυτή είναι η μικρότερη δυνατή επιλογή για τον Ισπανό.

 

Από κει και πέρα υπάρχει η επιλογή της McLaren. Η αλήθεια είναι ότι βρισκόμαστε κοντά σε μια συμφωνία, αλλά όσο δεν υπάρχει υπογραφή δεν είναι τίποτα σίγουρο. Μπορεί ο Alonso να είναι ένας από τους κορυφαίους, εάν όχι ο κορυφαίος οδηγός του grid, αλλά η McLaren θέλει κάποιον ο οποίος να είναι αφοσιωμένος στην ομάδα. Έτσι δεν συζητάει για συμβόλαιο ενός έτους, αλλά για περισσότερα. Το BBC αναφέρει ότι θα είναι 2+1, ενώ το RTL το … παράκανε αναφέροντας για συμβόλαιο 6 ετών. Η αλήθεια είναι λίγο διαφορετική.

 

Αλλά ας πούμε ότι McLaren και Alonso τα έχουν βρει, γιατί δεν υπογράφει; Καταρχάς πρέπει να τα βρει με την Ferrari για να λυθεί η συνεργασία. Ο Alonso δείχνει ότι θα βγει «μάγκας» από την υπόθεση καθώς η Ferrari θα χρειαστεί να τον αποζημιώσει για να φύγει, όπως έκανε και με τον Raikkonen το 2010 για να έρθει ο Alonso. Το συμβόλαιο του Alonso είναι περίπλοκο και κάποια λεφτά τα παίρνει και από την Santander η οποία θα παραμείνει χορηγός στην ομάδα όπως έχει αναφερθεί στον τύπο.

 

Όπως είπε ο Ισπανός η επιλογή να μην τρέξει πουθενά έχει μειωθεί στο ελάχιστο, ενώ οι φήμες περί Lotus και AUDI μάλλον άλλους σκοπούς εξυπηρετούσαν.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...