Έτσι θα δουλεύει το «Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας»

To Virtual Safety car (VSC) είναι πλέον στους κανονισμούς

  • -
  • -

Το 2014 στιγματίστηκε από το σοβαρότατο ατύχημα του Jules Bianchi. Μετά από το ατύχημα του Γάλλου οδηγού στην Ιαπωνία έγιναν προσπάθειες για να βρεθεί ένας τρόπος ώστε οι οδηγοί να κόβουν σημαντικά υπό το καθεστώς διπλής κίτρινης σημαίας όπως ορίζει ο κανονισμός. Έγιναν λοιπόν δοκιμές με «Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας».

 

Έτσι στους κανονισμούς του 2015 διαβάζουμε το πώς θα δουλέψει αφού έγιναν οι κατάλληλες δοκιμές στους τελευταίους αγώνες της χρονιάς. Όπως ορίζει το άρθρο 41 θα εφαρμόζεται όταν «χρειάζονται διπλές κίτρινες σημαίες σε οποιοδήποτε τμήμα της πίστας και οι αγωνιζόμενοι ή το υποστηρικτικό προσωπικό βρίσκονται σε κίνδυνο αλλά δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις που καθιστούν αναγκαία την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας».

 

Όταν λοιπόν βρίσκεται σε ισχύ το VSC θα εμφανίζονται οι κατάλληλες ενδείξεις στις φωτεινές ενδείξεις στο πλάι της πίστας (VSC). Οι οδηγοί δεν θα μπαίνουν στα πιτ, εκτός και ένα πρέπει να αλλάξουν λάστιχα, και θα πρέπει να είναι πάνω από ένα ελάχιστο χρόνο που θα έχει ορίσει η FIA σε κάθε τομέα. Όποιος οδηγός δεν σεβαστεί το όριο αυτό θα αναφέρεται στους αγωνοδίκες. Όταν οι υπεύθυνοι του αγώνα είναι ικανοποιημένοι και κρίνουν ότι είναι ασφαλής η επιστροφή στην κανονική ροή του αγώνα τότε θα ενημερώνονται μέσω του επίσημου συστήματος ότι η περίοδος του VSC θα τελειώσει «σε οποιοδήποτε χρόνο ανάμεσα σε 10 με 15 δευτερόλεπτα πιο μετά, η ένδειξη VSC θα γίνει πράσινη και οι οδηγοί θα μπορούν να γυρίσουν στον κανονικό ρυθμό αγώνα. Μετά από 30 δευτερόλεπτα θα εξαφανιστούν και τα πράσινα φώτα».

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...