Σε ευθεία αντιπαράθεση με την McLaren ο Alonso;

Πήρε το OK για να τρέξει αλλά έδωσε διαφορετική εξήγηση από την ομάδα για το ατύχημα

  • -
  • -

Ο Fernando Alonso βρέθηκε όπως ήταν φυσικό στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στην σημερινή συνέντευξη τύπου. Αυτά που είχε να πει τον έφεραν σε ευθεία αντιπαράθεση με την ομάδα του και με την εκδοχή της McLaren για το ατύχημα. Βέβαια ο ίδιος το ξεκαθαρίζει λέγοντας ότι από τα δεδομένα δεν υπάρχει απάντηση στο ερώτημα τι προκάλεσε το ατύχημα.

 

«Όλα ήταν πάνω ή κάτω μια απλή διάσειση. Είχα αυτή την διάσειση και πήγα στο νοσοκομείο σε καλή κατάσταση. Υπάρχει ένα κενό που δεν θυμάμαι, από τις 2 μέχρι τις 6, κάτι τέτοιο. Αλλά ήταν νορμάλ λόγω των φαρμάκων που σου δίνουν στο ελικόπτερο και για τα τεστ. Δεν ξύπνησα το 1995, δεν ξύπνησα μιλώντας Ιταλικά και δεν ξύπνησα σε ότι λέγεται εκεί έξω. Θυμάμαι το ατύχημα και θυμάμαι την επόμενη μέρα. Με την ομάδα δουλέψαμε στενά και με την FIA βοήθησαν πολύ. Ήμασταν σε στενή επαφή και οι 3 πλευρές. Στα δεδομένα δεν υπάρχει τίποτα ξεκάθαρο που να λέει ‘αυτό’ ήταν η αιτία. Σίγουρα είχαμε πρόβλημα στην στροφή 3, το τιμόνι ‘κλείδωσε’ δεξιά, πήγαινα προς τον τοίχο, φρέναρα την τελευταία στιγμή, έκοψα από την 5η στην 3η. Και δυστυχώς από τα δεδομένα μας λείπουν κάποια πράγματα. Επιπλέον τα δεδομένα από αυτή την περιοχή του μονοθεσίου δεν είναι το καλύτερο. Υπάρχουν νέοι αισθητήρες για τον αγώνα αυτό. Υπάρχουν αλλαγές στην κολώνα του τιμονιού και σε άλλα στοιχεία. Αυτό ήταν το βασικό», είπε ο Ισπανός.

 

Ερωτηθείς εάν μετά από το ατύχημα βλέπει με άλλο μάτι την δουλειά του είπε : «Όχι. Στο κάτω κάτω ξέρουμε ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι επικίνδυνος. Ξέρουμε ότι έχουμε μεγάλα ατυχήματα, εντυπωσιακά, και το αυτοκίνητο καταστρέφεται και δεν γίνεται τίποτα. Κάποιες φορές χτυπάς σε χαμηλή ταχύτητα. Πάντα εξαρτάται από την γωνία. Πάντα εξαρτάται ποιο μέρος του σώματος χτυπάς και έχεις λιγότερα ή περισσότερα προβλήματα. Το ίδιο και στην καθημερινότητα».

 

Στην συνέχεια οι ερωτήσεις γύρισαν και πάλι στο ατύχημα και εάν ο αέρας ήταν το πρόβλημα: «Όχι όχι σίγουρα. Όταν βλέπεις το βίντεο ούτε ανεμοστρόβιλος δεν μπορεί να κουνήσει το μονοθέσιο σε αυτή την ταχύτητα. Εάν έχεις κάποιο πρόβλημα, ιατρικό θέμα, τότε φεύγεις προς την εξωτερική, ποτέ προς την εσωτερική. Αυτό είναι το πρώτο», συμπληρώνοντας ότι από την στιγμή που δεν είχαν ομάδα και μάνατζερ δεδομένα αρκετά ήταν στις εκτιμήσεις

 

«Θυμάμαι τα πάντα. Ήταν ένα ηλιόλουστο πρωινό, όλες τις αλλαγές στο setup, όλους τους χρόνους. Ο Vettel ήταν μπροστά μου και έκοψε την στροφή για να με αφήσει να περάσω. Μετά από το χτύπημα, ‘έγλειφα’ τον τοίχο για λίγο, και μετά έκλεισα τον ασύρματο πρώτα, μετά τον κεντρικό διακόπτη για τις μπαταρίες για να κλείσω το ERS ώστε να είναι ασφαλές για να ακουμπήσουν οι διασώστες το μονοθέσιο. Είχα τις αισθήσεις μου τότε. Τις έχασα στο ασθενοφόρο νομίζω, και στην κλινική της πίστας. Οι γιατροί λένε ότι είναι νορμάλ για την μεταφορά με το ελικόπτερο και για τις εξετάσεις στο νοσοκομείο και η αξιολόγηση θέλει το πρωτόκολλο και τα φάρμακα. Είναι καθαρό ότι υπήρχε πρόβλημα με το μονοθέσιο, απλώς δεν έχει βρεθεί από τα δεδομένα. Ένα από τα πράγματα που κάναμε στο εργοστάσιο με τον προσομειωτή είναι να περάσουμε με τους μηχανικούς τα δεδομένα που είχαμε στην διάθεσή μας. Περάσαμε από τις στιγμές. Κάποια στοιχεία εδώ και κει αλλά δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση, αλλά καταλαβαίνω απόλυτα και την υποστήριξη της ομάδας μέχρι να βρουν την απάντηση», συμπλήρωσε.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...