Υποψίες παρανομίας της Ferrari ξεκινά ο Γερμανικός Τύπος
Γιατί έμεινε τόσο πίσω η Ferrari;
- -
- -
Ερωτηματικό μεγάλο αποτελεί για τους ανθρώπους της Ferrari το πώς έχασαν τόσο πολύ έδαφος σε σχέση με το Μπαχρέιν από την ομάδα της Mercedes. Ο Arrivabene είπε ότι οι αναβαθμίσεις δεν δούλεψαν, όμως τόσο o Niki Lauda όσο και το Auto Motor und Sport περιγράφουν μιας μορφής δεύτερου μικρού ρεζερβουάρ ο οποίος τροφοδοτεί τον κινητήρα στην φάση επιτάχυνσης που το χρησιμοποιεί κάποια ομάδα δείχνοντας την Ferrari.
Το Σάββατο το απόγευμα μετά από τα προκριματικά βγήκε μια νέα οδηγία από την FIA αναφέροντας ότι η ροή του καυσίμου ανάμεσα στα συστήματα υψηλής και χαμηλής πίεσης θα πρέπει να είναι διαρκώς πάνω από τα 90κιλά/ώρα και κάτω από τα 100κιλά/ώρα. Αυτό που φαίνεται ότι γινόταν ήταν ότι κάποιος κατασκευαστής, όταν ο οδηγός δεν πάταγε γκάζι, αποθήκευε καύσιμο σε ένα ενδιάμεσο δοχείο, μετά από τον αισθητήρα ελέγχου της ροής και όταν ο οδηγός πάταγε τέρμα γκάζι η κατανάλωση ανέβαινε πάνω από τα 100 κιλά/ώρα. Άλλωστε όπως αναφέραμε ο αισθητήρας ήταν «πιο πίσω» και η FIA δεν μπορούσε να το ελέγξει.
Η Ferrari έμεινε πολύ πίσω από την Mercedes και μάλιστα κατά 0.6-0.7 στον γύρο, ενώ στους προηγούμενους αγώνες ήταν πιο κοντά. Το σκεπτικό αναφέρει ότι το σύστημα αυτό θα έδινε πλεονέκτημα στους τομείς που χρειάζονται πρόσφυση και το 3ο χρονομετρημένο κομμάτι της Βαρκελώνης είναι ένα από αυτά. Όμως η Ferrari σε αυτό το σημείο έχανε 0.5 δευτερόλεπτα.
Ακόμα και εάν το είχε άλλος πέρα από την Ferrari η ομάδα που δείχνει να επηρεάστηκε από την αλλαγή είναι η Scuderia. Μπορεί απλά οι αναβαθμίσεις να μην δούλεψαν, μπορεί να είναι και επικοινωνιακό παιχνίδι.