Γιατί μπήκε ο Hamilton για πιτ στοπ;
Γιατί μπήκε ο Hamilton για πιτ στοπ;
- -
- -
Εξήγηση για το λάθος που έκανε η Mercedes καλώντας τον Hamilton για αλλαγή ελαστικών, καταστρέφοντας πρακτικά τον αγώνα του, προσπάθησε να δώσει ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Toto Wolff. Σε σχετικό άρθρο που υπάρχει στο Auto Motor und Sport αναφέρεται ότι για το Μονακό υπάρχει ειδική διαχείριση στο GPS κάτι που ‘μπέρδεψε’ το σύστημα στρατηγικής της Mercedes.
Για πρώτη φορά είδαμε στον αγώνα αυτό το Virtual Safety Car (VSC) το οποίο «παγώνει» τον ρυθμό του αγώνα σε χρόνο ο οποίος καθορίζεται ποσοστιαία από τον μέσο χρόνο που έκαναν οι οδηγοί σε ένα γύρο. Όμως η σοβαρότητα του ατυχήματος του Verstappen έδωσε καμπανάκι όταν άναψε το μπλε λαμπάκι στις ενδείξεις, κάτι που σήμαινε ότι το ατύχημα ήταν πάνω από 15g. Έτσι βγήκε το κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Hamilton παραπονέθηκε ότι τα ελαστικά του είχαν πρόβλημα και πίστευε ότι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας θα έχαναν την θερμοκρασία τους. Όπως είπε και ο ίδιος νόμισε ότι είδε τους ανθρώπους της Mercedes έτοιμους για αλλαγή και πίστεψε ότι είχε μπει ο Rosberg.
Η κλήση να μπει στα πιτ ήρθε 50 μέτρα πριν από την είσοδο των πιτ, υπο τον «φόβο» ότι ο Vettel θα έκανε το ίδιο, βάζοντας φρέσκα λάστιχα. Υπάρχει όμως και ένα άλλο ζήτημα. Μέσα στην πόλη του Μονακό δεν υπάρχει κανονικό GPS και «βολεύονται» με 20 σημεία μέτρησης της FIA. Έτσι η θέση ανάμεσα σε αυτά τα 20 σημεία είναι υπολογισμένη βάση της ταχύτητας που αυτά περνούν, οπότε δεν είναι σε πραγματικό χρόνο. Όπως αποκάλυψε ο Wolff η ένδειξη με τον ενδιάμεσο χρόνο είχε κολλήσει για λίγο και υπήρχαν λάθος δεδομένα. Μπορεί η λογική να έλεγε ότι έπρεπε να μείνει έξω ο Hamilton, αλλά τα δεδομένα τους έλεγαν ότι έπρεπε να μπει μέσα.