Πόσο θα αντέξουν ακόμα στην McLaren Honda;

Και η υπομονή έχει τα όριά της

  • -
  • -

Η εικόνα που παρουσιάζει η McLaren Honda μέχρι στιγμής είναι αποκαρδιωτική. Μπορεί να έχει στις τάξεις της δυο παγκόσμιους πρωταθλητές, αλλά η συγκομιδή των μόλις 5 βαθμών αθροιστικά είναι, για να μην μιλήσουμε για την εμφάνιση, είναι σημάδια που δείχνουν ότι απέχουμε πάρα πολύ από ανάκαμψη.

 

Παρόλα αυτά όμως ο Alonso δεν χάνει το κουράγιο του : «Το βάθρο θα είναι αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς και θέμα χρόνου. Έχουμε το ταλέντο, έχουμε τους πόρους και είμαστε αφοσιωμένοι. Δυστυχώς η F1 δεν είναι εύκολη. Οι ανταγωνιστές είναι επαγγελματίες και πολύ δυνατοί. Είμαστε νέοι και πίσω από τους άλλους γιατί κάναμε μια πολύ νέα αρχή, από το μηδέν, και δυστυχώς στον επαγγελματικό τομέα δεν υπάρχει ο χρόνος να περιμένεις, και όλοι θέλουμε να φέρουμε θετικά αποτελέσματα γρήγορα, αλλά δεν πρόκειται να γίνει. Το σημαντικό είναι να μην εκνευριζόμαστε και να δουλεύουμε στην ιδία κατεύθυνση. Πιστεύω ότι το δεύτερο μισό θα δούμε μια πολύ διαφορετική McLaren, πολύ πιο ανταγωνιστική και το project για τα επόμενα χρόνια είναι η δεύτερη χρονιά, έτσι όλα θα είναι διαφορετικά».

 

Την συνεργασία επέκρινε ο πρώην οδηγός Allan McNish, ο οποίος είχε δουλέψει με την Honda στις αρχές του 1990. Με άρθρο του στο BBC τόνισε ότι στο Silverstone φάνηκαν τα πρώτα ρήγματα στην 10ετή συνεργασία ανάμεσα στις δυο πλευρές. «Εάν δεις σε όλες τις φάσεις του motorsport, η Honda παντού έχει θέματα εκτός από το BTCC. Η Honda δεν μοιάζει ότι είναι η ίδια εταιρία με το ίδιο αγωνιστικό προφιλ με το παρελθόν. Η Honda ξεκίνησε να χτίζει τον κινητήρα για την F1 μόλις 2 χρόνια πριν. Η Mercedes δούλευε πάνω σε αυτό για 4 χρόνια πριν αλλάξουν οι κανονισμοί το 2014», είπε ο McNish.

 

Πρόσθεσε δε για τον τρόπο δουλειάς των Ιαπώνων : «Όταν οι Ιάπωνες λένε ‘Ναι, καταλαβαίνουμε’ δεν σημαίνει ότι είναι το ίδιο με αυτό που λέμε εμείς. Σημαίνει ότι καταλαβαίνουν τα λόγια που βγαίνουν. Δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι συμφωνούν, ή ότι ξέρουν τι πρέπει να κάνουν. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Πίσω στο 1991 η McLaren εξέλισσε δυο κιβώτια σε απάντηση στην Ferrari που είχε φέρει ένα ημιαυτόματο κιβώτιο το 1989. Ήταν ένα ημιαυτόματο από την McLaren και ένα φουλ αυτόματο που δούλευε η Honda. Η ιδέα ήταν ότι έβγαινες από τα πιτ και από κει και πέρα τα έκανε όλα μόνο του. Απλώς δεν δούλευε. Κάναμε 3 μέρες δοκιμές στην Suzuka και νομίζω ότι πέρασα μπροστά από τα πιτ μια φορά, γιατί δεν ήταν καθόλου σταθερό σε ότι και να ήθελα να κάνω. Μετά από το τεστ η Honda είπε : ‘Μπορούμε να το πάρουμε στην Βουδαπέστη να τρέξει;’. Τους είπα ότι μπορείτε να το πάρετε αλλά δεν θα μπορέσετε να το τρέξετε. Το είπα με την έννοια ότι ‘δεν είστε σοβαροί’, αλλά το είδαν διαφορετικά του τύπου ‘ναι, μπορείτε να το τρέξετε’. Αυτό δημιούργησε πολλά προβλήματα εσωτερικά»

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...