Με 254g είχε χτυπήσει στο κεφάλι ο Biachi
Νεα στοιχεία από την έρευνα φέρνει στο φως το Auto Motor und Sport
- -
- -
Νεα στοιχεία είδαν το φως της δημοσιότητας για το ατύχημα του Jules Bianchi, το οποίο έγινε πέρσι στο Ιαπωνικό GP. Ο Bianchi έφυγε από την ζωή ξημερώματα του Σαββάτου και βρισκόταν σε κώμα εδώ και 9 μήνες.
Σύμφωνα με το περιοδικό Auto Motor und Sport, o άτυχος Γάλλος έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του έχοντας ταχύτητα 213χλμ/ώρα και χτύπησε τον γερανό με 126χλμ/ωρα 2.61 δευτερόλεπτα μετά. Η γωνία σύγκρουσης ήταν 55 μοίρες με το ρύγχος να χτυπάει το πίσω μέρος του γερανού. Η δύναμη σύγκρουσης ήταν 58.8G η οποία μπορεί να θεωρηθεί νορμαλ σε τέτοιο συμβάν , όμως τα πράγματα έγιναν χειρότερα καθώς το μονοθέσιο μετακινήθηκε βίαια προς τα κάτω. Στην αρχή η αίσθηση από τις ενδείξεις στα ακουστικά του Bianchi έδειχναν ότι η σύγκρουση ήταν στα 92G, αλλά η FIA πιστεύει ότι αυτά μετακινήθηκαν και δεν μέτρησαν την ακρίβεια. Πλέον πιστεύουν ότι η σύγκρουση είχε μέγιστη τιμή τα 254G!
Σχολιάζοντας το ατύχημα ο αντιπρόεδρος της FIA σε θέματα ασφαλείας Andy Mellon, σχολίασε : «Το πρόβλημα είναι ότι η Marussia πέρασε εν μέρει κάτω από τον γερανό και πιέστηκε από πάνω προς τα κάτω στο πίσω μέρος του γερανού. Δούλεψε σαν φρένο, με μια βίαιη μείωση ταχύτητας, και στην διαδικασία αυτή υπήρχε επαφή ανάμεσα στο κράνος και τον γερανό. Δεν το είχαμε δει ποτέ αυτό στο παρελθόν».
Ο επικεφαλής ασφαλείας της FIA, Peter Wright, είπε για το θέμα : «Είναι συχνό το φαινόμενο ότι πρέπει να γίνει ένα ατύχημα πρώτα για να μάθουμε από αυτό. Είναι ένα σενάριο που δεν μπορούσαμε να είχαμε φανταστεί. Για τον λόγο αυτό είναι σημαντικό να μελετήσουμε το ατύχημα μέχρι την τελευταία του λεπτομέρεια. Ποτέ δεν επενδύσαμε τόσο χρόνο και προσπάθεια σε μια ανάλυση».