Κοντά σε … διαζύγιο Red Bull Racing και Renault
Δεν θα κρατήσει για πολύ αυτή η σχέση
- -
- -
Τι και εάν έχει συμβόλαιο και για το 2016, τα πράγματα ανάμεσα στην Red Bull Racing και την Renault έχουν φτάσει λίγο πιο πέρα από το απροχώρητο. Η 2η, 3η και 4η θέση που πήραν τα μονοθέσια της Red Bull αλλά και της Toro Rosso στον τελευταίο αγώνα δεν φαίνεται να μπορούν να αντιστρέψουν το κλίμα. Σύμφωνα με τις δηλώσεις των ανθρώπων της Red Bull Racing δεν αναμένεται να έχουν αναβάθμιση πριν από τον αγώνα στην Ρωσία.
Μάλιστα κυκλοφόρησαν σήμερα φήμες ότι η Red Bull Racing φλερτάρει με την Mercedes για να πάρει από αυτούς κινητήρες για το 2016 και όχι από την Ferrari, γιατί πολιτική της 2ης είναι να δίνουν κινητήρες με παλαιότητα ενός έτους, ενώ με την Mercedes θα έχουν «φρέσκους» κινητήρες με ένα βήμα εξέλιξης πίσω.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Renault, Cyril Abiteboul, μιλώντας στο BBC είπε ότι και αυτός άκουσε τις φήμες αλλά δεν έχει «έγκυρη πληροφόρηση» για το εάν αληθεύουν ή όχι. Παραδέχθηκε ότι δεν είναι πολύ ευχαριστημένος με το προϊόν που δίνουν στην ομάδα και συμπλήρωσε : «Ξέρουμε πολύ καλά την Red Bull και η αντιμετώπισή της δεν είναι πολύ διαφορετική με αυτή που είχαν το 2008 ή το 2009. Πάντα ήταν έτσι όταν δουλεύαμε μαζί. Δοκίμασαν κάθε τι που ήθελαν ώστε να έχουν την απόδοση που ήθελαν απεγνωσμένα, όχι την μεθεπόμενη, αλλά την επόμενη μέρα εάν όχι σήμερα. Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό αλλά δεν καταλαβαίνω πώς θα πρέπει να χειριστούμε την κατάσταση. Είναι δύσκολη δουλειά να είσαι προμηθευτής κινητήρα, ειδικά σε μια ομάδα που είναι τόσο ανταγωνιστική σαν την Red Bull».
Όμως το καλύτερο το άφησε για το τέλος : «Είμαστε σε αυτή την μπίζνα του μηχανοκίνητου για πάνω από μια εκατονταετία. Είμαστε στην F1 με τον ένα ή τον άλλο τρόπο για πάνω από 37 χρόνια. Αυτοί είναι στην F1 για ίσως μια δεκαετία το πολύ. Αυτή είναι μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις δυο εταιρίες, έτσι πιστεύω ότι πρέπει να κατανοήσουμε την νοοτροπία του καθενός και τον κόσμο μέσα στον οποίο λειτουργούμε. Το κλειδί της επιτυχίας σε μια συνεχιζόμενη συνεργασία είναι η ικανότητα να καταλάβεις τον κόσμο του συνεργάτη σου, την κουλτούρα του και τον τρόπο δουλειάς κλπ. Εμείς το προσπαθούμε αυτό με την Red Bull. Θα ήθελα από αυτούς να καταλάβουν τον κόσμο μας, τον κόσμο των κατασκευαστών κινητήρα»
Όμως η Renault βρίσκεται σε ένα σταυροδρόμι. Είτε θα αγοράσει μια ομάδα (Lotus), είτε θα αποχωρήσει από την F1. Το να μείνει μόνο προμηθευτής είναι δύσκολο καθώς οι υπεύθυνοι πιστεύουν ότι δεν πήραν από την F1 το μερίδιο επιτυχίας που τους αναλογούσε.