Η Red Bull Racing συνεχίζει να μην έχει κινητήρα
Πεθαίνει (;) και το σενάριο της Renault
- -
- -
Με την Ferrari και την Mercedes να έχουν ήδη δώσει κόκκινο για την προμήθεια κινητήρων η Red Bull στράφηκε και πάλι στην … Renault. Μπορεί να «σκοτώθηκαν» κατά την διάρκεια της περιόδου και να τερματίζουν πρόωρα ένα συμβόλαιο που έληγε στο τέλος του 2016, η ανάγκη όμως έφερε την Βρετανική ομάδα να προσπαθεί να ανοίξει πάλι δίαυλο επικοινωνίας.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της RBR Christian Horner είπε ότι τυπικά η συνεργασία με την Renault δεν έχει κλείσει, προσπαθώντας να ανοίξει πάλι δίαυλο επικοινωνίας, ενώ μέσω του Γαλλικού Canal + που σχολιάζει ο πρεσβευτής της Renault και 4 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Alain Prost είπε : «Έχει γίνει πολύ ζημιά και δεν ξέρω εάν μπορεί να φτιαχτεί. Τα δεδομένα είναι ότι ο Dietrich Mateschitz ανακοίνωσε ότι δεν θέλει να συνεχίσει με την Renault και ο Carlos Ghosn είπε ότι η Renault δεν θα παραμείνει στην F1 μόνο σαν προμηθευτής κινητήρα. Από κει και πέρα δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί η ιστορία»
Σήμερα είχαμε τις δηλώσεις του Adrian Newey ο οποίος δεν έδωσε ελπίδες για να γίνει κάτι με την Renault : «Το πιο πιθανό είναι να μας βγάλουν εκτός F1, με την Mercedes και την Ferrari να μην μας δίνουν κινητήρες επειδή φοβούνται. Δυστυχώς η σχέση μας με την Renault είναι σχεδόν τελειωμένη. Υπήρχε μεγάλη κρίση στον γάμο, και έτσι δεν έχουμε μονάδα ισχύος. Η Red Bull δεν θα πρέπει να είναι σε μια φάση που είναι εκεί για να κάνει τα νούμερα. Μέσα στους κανονισμούς υπάρχει μηχανισμός που επιτρέπει την εξισορρόπηση όταν υπάρχει διαφορά απόδοσης όπως αυτή τη στιγμή, αλλά η FIA δεν θέλει να το κάνει. Πρέπει να γυρίσουμε στην κατάσταση που όλες οι ομάδες είχαν πρόσβαση σε ένα κινητήρα που είναι ψηλά σε απόδοση, και εάν είναι λίγο πίσω τότε είναι ΟΚ, αλλά εάν είναι 10% πίσω τότε η διαφορά είναι μεγάλη. Σαν μηχανικός θα ήθελα μεγαλύτερη ευελιξία στους κανονισμούς του σασί ώστε οι ομάδες να βρίσκουν κέρδος από μοναδικές λύσεις και φαντασία»