F1: Βλέπουν 2.5 δευτ βελτίωση στην McLaren
Όχι με … θαύμα, αλλά με λογική εξέλιξη
- -
- -
Η απογοήτευση της χρονιάς ήταν σίγουρα η ομάδα της McLaren Honda. Τα μονοθέσια των Alonso και Button δεν κατάφερναν να κρατηθούν μπροστά από τον ανταγωνισμό και έβλεπαν τα … άλλα μονοθέσια να περνούν, όταν προσπαθούσαν να αποδώσουν την αποθηκευμένη ενέργεια στις ευθείες. Έτσι για το 2016 ελπίζουν να βρουν 2,5 δευτερόλεπτα στον γύρο για να χτυπήσουν την κορυφή.
Αυτός ο αριθμός είναι αιωνιότητα για τα δεδομένα της F1, αλλά υπάρχει αισιοδοξία ότι μέσα από λογικές κινήσεις αυτό μπορεί να καλυφθεί. Ερωτηθείς επι του θέματος ο Fernando Alonso είπε : «Δεν βελτιστοποιήσαμε το μονοθέσιο σε κάποιες περιοχές φέτος. Έχουμε ξεκαθαρίσει τις περιοχές που το μονοθέσιο είναι δυνατό και πρέπει να εκμεταλλευτούμε περισσότερο αυτό το κομμάτι. Γνωρίζουμε ότι η ομάδα ισχύος είναι ο βασικότερος περιορισμός μας, οπότε δεν υπάρχουν ραγδαίες αλλαγές στον σχεδιασμό και την φιλοσοφία του μονοθεσίου. Ξέρουμε το πόσο χάνουμε στις ευθείες σε σχέση με τα άλλα μονοθέσια. Έτσι εάν βάλουμε κάποιες από τις λύσεις μας και όλα δουλέψουν όπως περιμένουμε, το κέρδος σε χρόνο θα είναι πολύ μεγάλο. Υπάρχουν λύσεις που είναι λογικές και αρκετά καλές, και να κρατήσουμε το κίνητρο ψηλά γιατί πιστεύω ότι το 2016 θα έχει τελείως διαφορετική εικόνα. Περάσαμε πολύ δύσκολους καιρούς, αλλά πιστεύω ότι μάθαμε από αυτούς. Μείναμε ενωμένοι, δουλέψαμε με αρμονία και είναι θετικό στοιχείο. Το αρνητικό ήταν τα αποτελέσματα».
Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Eric Boullier, είπε : «Ένα από τα βασικά στοιχεία το οποίο ήταν η ανάκτηση της ενέργειας από τον κινητήρα, δεν δούλεψε όπως περιμέναμε, και αυτό μας κόστισε, γιατί χάναμε αρκετά δευτερόλεπτα στον γύρο. Αλλά το βασικό είναι, ότι εάν θες να κερδίσεις την Mercedes, πρέπει να κάνεις κάτι τελείως διαφορετικό. Έτσι ο δρόμος που επιλέξαμε να σχεδιάσουμε και να δουλέψουμε ήταν σε διαφορετικό μονοπάτι. Υπεραισιόδοξο; Πιστεύω ότι είναι νωρίς να το πούμε. Πρέπει να περιμένουμε». Έκλεισε δε λέγοντας ότι ποτέ δεν πίεσαν τους Ιάπωνες στο πως θα σχεδιάσουν τον κινητήρα τους. Το μόνο που είπαν ότι θέλουν όσο πιο λεπτό το πίσω μέρος του μονοθεσίου.