F1: Με προβλήματα στην μονάδα ισχύος η Ferrari
Για δεύτερο αγώνα βλέπουμε αστοχίες στην Ιταλική ομάδα
- -
- -
Μόλις η FIA έβγαλε τα στοιχεία για τα στοιχεία για το πόσα tokens (‘μονάδα’ μέτρησης για τον αριθμό των στοιχείων που τροποποιήθηκαν στην μονάδας ισχύος) χρησιμοποίησαν οι ομάδες τον χειμώνα οι αριθμοί ήταν εντυπωσιακοί.
H Ferrari είχε χρησιμοποιήσει 23 (και απομένουν άλλα 9), η Honda 18 (απομένουν 14), η Mercedes 19 (απομένουν 13) και η Renault μόλις 7 (απομένουν 25). Η Ιταλική ομάδα είχε δώσει μεγάλη έμφαση στην βελτίωση της μονάδας της ώστε να κλείσει η διαφορά από την Mercedes. Από τα τεστ της Βαρκελώνης είχαμε την πληροφορία και την ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά για τον λόγο αυτό γίνονται τα τεστ. Η εικόνα του Raikkonen στην Αυστραλία και του Vettel χθες πριν καν ξεκινήσει ο αγώνας με τις φλόγες και τους καπνούς να βγαίνουν στο πίσω μέρος της Ferrari έδειξε ότι υπήρχε σημαντικό πρόβλημα.
Από την Ferrari οι διαρροές έχουν μειωθεί σημαντικά από προηγούμενες χρονιές και έτσι δεν μπορούμε να πάρουμε πολλά στοιχεία από το Maranello. Σημαντικά στοιχεία έδειξαν, σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, τα δεδομένα που έχουν όλες οι ομάδες από το GPS. Η Ferrari λοιπόν δείχνει ότι στο δεύτερο μισό μιας ευθείας δεν μπορεί να πάει το ίδιο γρήγορα όσο στο πρώτο μισό. Με απλά λόγια … «ξεφουσκώνει». Η πηγή του προβλήματος φαίνεται να είναι στο στοιχείο στο οποίο αποθηκεύεται η ενέργεια και έτσι από την μέση της ευθείας προς το τέλος το μονοθέσιο αναγκάζεται να φορτίζει τις μπαταρίες αντί για να δίνει το φορτίο που έχει αποθηκεύσει. Επιπλέον εάν η τουρμπίνα γυρίζει σε πολύ ψηλές στροφές τότε μπορεί να βγουν προβλήματα. Οι μηχανικοί προσπάθησαν να το λύσουν με αντικατάσταση των ηλεκτρονικών κυκλωμάτων πριν από το τριήμερο που μας πέρασε, αλλά δεν πέτυχε. Η λύση, και επειδή τα στοιχεία αυτά δεν παράγονται εσωτερικά, αναμένεται να έρθει το νωρίτερο στην Ισπανία και μέχρι τότε θα πρέπει να ρισκάρουν σε στρατηγικές επιλογές και καλές εκκινήσεις.
Μάλιστα σε άλλο άρθρο το Auto Motor und Sport αναφέρει ότι οι άνθρωποι της Mercedes ανακάλυψαν ότι η Ferrari βρήκε ένα τρόπο να φέρει μια επιλογή που μπορεί μόνο για ένα γύρο να φέρει 0.45δευτ, αλλά μόνο για αυτόν τον ένα γύρο. Βέβαια το να πιέσουν στο όριο και να έχουν και πρόβλημα δείχνουν ότι ρισκάρουν πάρα πολύ. Μέχρι να έρθει η λύση όμως, και αυτό δεν είναι κάτι που γίνεται από την μια μέρα στην άλλη, έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα απαντήσει η Mercedes.