Κύρκος-Πολυζώης νικητές του Ράλλυ Σπριντ Μπράλου

Ο απρόβλεπτος καιρός αποτέλεσε τον κύριο ρυθμιστή των τελικών αποτελεσμάτων του αγώνα

  • -
  • -

Στον Μπράλο Φθιώτιδας πραγματοποιήθηκε το 7ο Autovision Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο "Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας" (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτέλεσε τον 2ο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδος και του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων.

Η πασίγνωστη ειδική διαδρομή "Μπράλος" προσέλκυσε το ενδιαφέρον των αγωνιζόμενων, με 53 πληρώματα να βρίσκονται στην εκκίνηση ενός αγώνα, που αποδείχθηκε πιο δύσκολος από όσο περίμεναν οι περισσότεροι. Ο λόγος ήταν ο καιρός, αφού ο ήλιος εναλλασσόταν με βροχή σε τέτοιο επίπεδο, που η επιλογή των κατάλληλων ελαστικών ήταν σπαζοκεφαλιά, αφού το οδόστρωμα ήταν σε άλλες στιγμές στεγνό και σε άλλο περισσότερο ή λιγότερο βρεγμένο. Αυτό συνέβαινε σε όλη τη διάρκεια των 3 περασμάτων από την ειδική διαδρομή των 11,67 χιλιομέτρων, δυσκολεύοντας τις προσπάθειες των συμμετεχόντων.

Νικητές του 7ου Autovision Ράλλυ Σπριντ Μπράλου αναδείχθηκαν οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO VIII,C2-A8), οι οποίοι έκαναν την κατάλληλη επιλογή ελαστικών στο πρώτο πέρασμα, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο και παράλληλα, εξασφαλίζοντας μια διαφορά που στη συνέχεια, αποδείχθηκε πως ήταν διαφορά ασφαλείας. Στο δεύτερο πέρασμα ο νεαρός οδηγός και ο έμπειρος συνοδηγός του ήταν ξανά ταχύτεροι, εδραιώνοντας το προβάδισμά τους και στη συνέχεια κινήθηκαν με την δέουσα προσοχή ώστε να ολοκληρώσουν τον αγώνα στην κορυφή της κατάταξης.


Στη δεύτερη θέση, ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Παναγιώτης Καμπύλης-Γιάννης Μπεσλίδης (Skoda Fabia S2000, C1-S2000), οι οποίοι διατήρησαν σταθερό ρυθμό και απέφυγαν τις κακοτοπιές, που ήταν πολλές και διαρκείς λόγω του καιρού, με αποτέλεσμα ο έμπειρος οδηγός να σημειώσει το καλύτερό του αποτέλεσμα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Λίγο πιο πίσω, τερμάτισαν οι Στέφανος Καμιτσάκης-Σπύρος Κολτσίδας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), που δεν έκαναν τις ενδεδειγμένες επιλογές ελαστικών, χάνοντας χρόνο στα πρώτα δύο περάσματα. Στο τρίτο πέρασμα, όταν ο δρόμος είχε στεγνώσει, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και με αυτό τον τρόπο, ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου.


Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), σε μια ειδική διαδρομή που ο τοπικός οδηγός γνώριζε πολύ καλά. Το πλήρωμα έδωσε μάχη για μια θέση στο βάθρο και εξέπληξε ευχάριστα με τις επιδόσεις του, αφού μάλιστα είχαν κλατάρισμα στο πρώτο πέρασμα, ενώ αυτή ήταν η πρώτη εμφάνιση του οδηγού με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Στην 5η θέση της κατάταξης, τερμάτισαν οι Βαγγέλης Ακράτος-Γιάννης Ακράτος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-R4), στην επανεμφάνισή τους μετά από καιρό σε ασφάλτινο αγώνα. Το πλήρωμα προβληματίστηκε από τις συνθήκες στην προσπάθειά του να εξοικειωθεί με το αυτοκίνητο, βελτιώνοντας διαρκώς τις επιδόσεις τους με αποκορύφωμα το τρίτο πέρασμα, όταν και σημείωσαν τον τρίτο χρόνο σε επίπεδο γενικής. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Νίκος Ζιώβας-Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4).


Σε μεγάλη μάχη με απρόβλεπτη εξέλιξη μέχρι το τελευταίο πέρασμα, εξελίχθηκε η προσπάθεια για επικράτηση στην Κατηγορία F2. Οι καιρικές συνθήκες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του αποτελέσματος, από τη στιγμή που η πρόσφυση του οδοστρώματος άλλαζε διαρκώς. Νικητές αναδείχθηκαν τελικά οι Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλονιάτης (Citroen Saxo, C5-A6), οι οποίοι επέδειξαν σταθερότητα, όντες ταχείς και συνάμα σταθεροί, με αποτέλεσμα να φτάσουν στη νίκη σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, κερδίζοντας ταυτόχρονα και την κλάση C5. Στη δεύτερη θέση της F2 τερμάτισαν οι Βασίλης Καραθανάσης-Θανάσης Καραθανάσης (Opel Astra, C3-E11), οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο της κατηγορίας στο πρώτο και στο τρίτο πέρασμα, ωστόσο έχασαν χρόνο στο δεύτερο, εξαιτίας της επιλογής ελαστικών που έκαναν. Παρόλα αυτά ήταν διαρκώς στη μάχη της κορυφής της F2 και επικράτησαν στην κλάση C3. Την τριάδα της F2 συμπλήρωσαν οι Μίλτος Πλατώνης-Γιάννης Λιλλής (Toyota Yaris, C6-A5), οι οποίοι επωφελήθηκαν από τις ευμετάβλητες συνθήκες και έδειξαν την ταχύτητά τους, επικρατώντας ταυτόχρονα στην ανταγωνιστική σε κάθε επιφάνεια, κλάση C6. 

Ιδιαίτερα άτυχοι στο πλαίσιο της F2 στάθηκαν οι Γιάννης Σύλλας-Παναγιώτης Κουκλιαμπής (Citroen Saxo, C6-N2), οι οποίοι στο δεύτερο πέρασμα σημείωσαν τον 6ο χρόνο γενικής και ξεκίνησαν το τρίτο, στην κορυφή της F2. Όμως τότε, ένα αδιευκρίνιστο πρόβλημα, πιθανότατα με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου, τους κόστισε σχεδόν 2 λεπτά και κάθε πιθανότητα διάκρισης. Πολύ κοντά στο βάθρο της κατηγορίας βρέθηκαν τρία ακόμη, ιδιαιτέρως ανταγωνιστικά, πληρώματα. Ο λόγος για τους Αποστόλη Τσιλίκα-Κωνσταντίνο Μίχο (Opel Manta, C3-E11), που ήταν τέταρτοι στην F2 και δεύτεροι στην C3, τους Νίκο Ζακχαίο-Χρήστο Μιχελή (Citroen Saxo, C6-N2), που τερμάτισαν στην πέμπτη θέση της F2 και την δεύτερη θέση της C6 και τους "Filon"-Γιώργο Γονάκη (Peugeot 206 XS, C5-A6), που συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα των δικίνητων αυτοκινήτων και ήταν ταυτόχρονα δεύτεροι στην C5. Την τριάδα των κλάσεων C5, C6 και C3 συμπλήρωσαν οι "Αμερικάνος"-Δημήτρης Σαΐνης (Peugeot 106), Ηλίας Κορνελάκης-Στράτος Ορφανός (Peugeot 106) και Δημήτρης Πλακουτσής-Στέλιος Παναγιωτακόπουλος (Peugeot 206) αντίστοιχα.


Το 7ο Autovision Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, προσμετρούσε και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, συγκεντρώνοντας 11 συμμετοχές από τη συγκεκριμένη κατηγορία. Και σε αυτή την περίπτωση οι καιρικές συνθήκες έπαιξαν το ρόλο τους, με τους Λευτέρη Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911 RSR, 3-D4) να κατακτούν τελικά τη νίκη, αν και έχασαν χρόνο στο πρώτο πέρασμα λόγω του καιρού, ενώ στη συνέχεια δέχτηκαν και ποινή 5 δευτερολέπτων για άκυρη εκκίνηση, χάνοντας περαιτέρω χρόνο. Στο δεύτερο και τρίτο πέρασμα όμως, πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο της κατηγορίας για να φτάσουν στη νίκη ενώ, σε επίπεδο άτυπης γενικής κατάταξης, οι χρόνοι τους ήταν εντός της πρώτης δεκάδας, στοιχείο ενδεικτικό της ποιότητας του συνδυασμού. Στη δεύτερη θέση, τερμάτισαν οι Γιώργος Μουρτζούκος-Νίκος Καραδημήτρης (BMW 2002 ti, 2-C3) οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα, ενώ το βάθρο των Ιστορικών διαμόρφωσαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS 2000, 3-D3).

Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, συγκαταλέγονται αυτές των Ανδρέα Ντόφη-Μάριου Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) και Γιώργου Σεβνταλή-Γιώργου Μάρα (Opel Kadett, C3-E11), αμφότεροι από έξοδο, ενώ εκτός τέθηκαν και οι Πάνος Ισμαήλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO X, C2-N4).

Ο καιρός επηρέασε σε μεγάλο βαθμό και την προσέλευση των θεατών, αφού ο μεγάλος αριθμός του πρώτου περάσματος μειώθηκε στη συνέχεια εξαιτίας της βροχής και συνολικά, των άστατων συνθηκών. Πάντως, για ακόμη μια φορά η Τοπική κοινωνία στήριξε εμπράκτως τον αγώνα αφού τόσο ο Δήμος Λαμιέων, ως Μεγάλος Οικοδεσπότης, όσο και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος και το Επιμελητήριο Φθιώτιδας βρέθηκαν δίπλα στην Οργανωτική Επιτροπή, έχοντας μάλιστα τον πολύ σημαντικό ρόλο του συνδιοργανωτή.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: PHOTORALLYPRESS

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...