F1: Παρασκηνιακές ζυμώσεις στο θέμα Verstappen

Η εμφάνιση του Kvyat στην Ρωσία ήταν η ευκαιρία που περίμενε ο Marko

  • -
  • -

Διχασμένος είναι ο κόσμος της F1 στα όσα έγιναν στην υπόθεση της ανταλλαγής των Kvyat και Verstappen. Ο περισσότερος κόσμος συνδύασε την ανταλλαγή αυτή σαν τιμωρία των όσων έγιναν στο Ρωσικό GP με πρωταγωνιστή τον Dany Kvyat ο οποίος χτύπησε τον Sebastian Vettel δυο φορές στον πρώτο γύρο του αγώνα, αναγκάζοντάς τον να χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου του και να εγκαταλείψει. Όμως όπως θα διαβάσετε παρακάτω αυτό ήταν η ευκαιρία που ζητούσε ο Helmut Marko για να κλείσει τα περισσότερα, αν όχι όλα,  από τα ανοιχτά μέτωπα.

 

Θα το πάμε από την αρχή προς το τέλος για να δείτε πως κολλάνε τα κομμάτια από αυτό το πάζλ. Η ένταση ανάμεσα τους δυο οδηγούς της Toro Rosso ήταν δεδομένη και το κλίμα τεταμένο. Όλοι θυμόμαστε τον πρώτο αγώνα της χρονιάς όταν οι Verstappen και Sainz είχαν επαφή και η απόφαση της ομάδας να φέρει πρώτο για αλλαγή ελαστικών τον Ισπανό οδηγό εκνεύρισε τον Verstappen ο οποίος κατηγόρησε την ομάδα του μέσω ενδοεπικοινωνίας που ακούσαμε όλοι. «Πόσες φορές πρέπει να πω ότι έχω πρόβλημα με τα ελαστικά? Ήθελα να μπω πρώτος στα πιτ», είπε και συνέχισε τα παράπονα και μετά από την λήξη. «Μπορέσατε να καταλάβετε πόσο εκνευρισμένος είμαι. Ήταν απογοήτευση όλος ο αγώνας, έχασα μια ευκαιρία», είπε. Ενώ χαρακτήρισε την στρατηγική που επιλέχθηκε ως «αστεία» και ότι ο Sainz τον καθυστερούσε.

 

Η κατάσταση στην Scuderia Toro Rosso ήταν ένα καζάνι που έβραζε. Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στους οδηγούς ήταν σκληρός και η ένταση πολύ μεγάλη. Πηγαίνοντας στο Μπαχρέιν η κόντρα ανάμεσα στους οδηγούς συνεχίστηκε. Ο Sainz είπε για τους ισχυρισμούς Verstappen : «Δεν είναι ιδανικό να έχεις κάποιον να λέει ‘Είμαι πολύ πιο γρήγορος, αφήστε με να περάσω’. Ήμουν αναγκασμένος να αλλάξω στρατηγική. Εάν έκανα ένα γύρο παραπάνω με το ίδιο σετ θα έχανα 2 δευτερόλεπτα»

 

Ο Helmut Marko ήξερε για τις εντάσεις μέσα στην ομάδα. Πρέπει να τονίσουμε ότι δεν έχει τον πλήρη έλεγχο της ομάδας, παρόλο που είναι ο σύμβουλος του Dietrich Mateschitz. Η Red Bull μπορεί να βάζει τους οδηγούς που αυτή θέλει στην Toro Rosso αλλά την ομάδα την τρέχει ο Franz Tost από την Ιταλία. Στον αγώνα της Κίνας ήρθε επιπλέον πονοκέφαλος για τον Marko το συμβάν ανάμεσα στον Kvyat και τον Vettel. Παρόλο που ο Kvyat κατέκτησε μια 3η θέση οι συνολικές του εμφανίσεις σε σχέση με τον Ricciardo δεν μπορούσαν να συγκριθούν.

 

O Marko σε μια προσπάθεια να φέρει έλεγχο και φρέσκιες ιδέες στην ομάδα της Toro Rosso, έφερε το πρώην αφεντικό της Manor Marussia, John Booth, ο οποίος έκανε την εμφάνισή του στο Ρωσικό GP. Στην συνέχεια ήρθαν τα προκριματικά της Ρωσίας, όπου διαβάσαμε στην El Confidential ότι ο Tost ήρθε σε σφοδρή αντιπαράθεση με τον Max Verstappen και τον μηχανικό αγώνα του, τον Ισπανό Xevi Pujolar, γιατί δεν ακολούθησαν τις εντολές της ομάδας. Και όλα αυτά σε κοινή θέα.

 

Όμως τα πράγματα για τον Marko δεν τελείωσαν εκεί καθώς η εμφάνιση του Kvyat χτυπώντας δυο φορές μέσα σε δυο στροφές τον Sebastian Vettel ήταν η τέλεια αφορμή για τον Αυστριακό να βάλει τα πράγματα σε μια τάξη.

 

Η ανταλλαγή των δυο οδηγών θα έφερνε λύση σε όλα σχεδόν τα προβλήματα. Ο Kvyat που δεν έχει αποδώσει μέχρι στιγμής πήγε πίσω στην Toro Rosso. Ο Verstappen ο οποίος έχει πολύ δυνατό υπόβαθρο και θεωρείται μεγάλο ταλέντο ανέβηκε στην μεγάλη ομάδα της Red Bull Racing. Ο Marko ελπίζει τώρα να ηρεμήσουν τα πράγματα και στα δυο μέτωπα. Να υπενθυμίσουμε ότι ο Kvyat προήχθη στην STR όταν έφυγε ο Vettel. Οπότε τώρα η RBR έχει δυο πολύ δυνατούς οδηγούς, έναν 'φτιαγμένο' και έναν 'ταλαντούχο' μεγαλύτερης εμβέλειας απο τον Kvyat.

 

Από την Toro Rosso έφυγε και ο μηχανικός αγώνα του Ολλανδού, ο Xevi Pujolar, στον οποίο οφείλει πολλά ο Verstappen και αυτό φάνηκε και από την αντίδραση του οδηγού στο Twitter μόλις ο Pujolar επιβεβαίωσε την αποχώρησή του.

 

Το εάν ο Verstappen βγήκε από την αγορά οδηγών που λένε πολλοί, εκεί κρατάμε τις επιφυλάξεις μας. Για το 2017 δεν νομίζουμε ότι θα έφευγε από την ομπρέλα της Red Bull Racing. Άλλωστε είναι πολύ νέος για να κάνει μια μεγάλη κίνηση.

 

Στο κάτω κάτω ξέρουμε πώς δουλεύει η Red Bull. Έχει τις 4 θέσεις των οδηγών και αποφασίζει πότε και ποιον θα βάλει. Δεν θα πρέπει να μας εκπλήσσει το σκηνικό

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...