Η Ford Chip Ganassi Racing στο Le Mans
Για να υπερασπιστεί τον τίτλο στην κατηγορία της επιστρέφει στο μεγάλο αγώνα αντοχής η εταιρεία με σήμα το μπλε οβάλ
- -
- -
Τέσσερα Ford GT της Ford Chip Ganassi Racing θα συμμετέχουν στον ιστορικό αγώνα 24 Ώρες του Le Mans του 2017. Πέρσι, η Ford κατέκτησε την 1η (#68), 3η (#69), 4η (#66), και 9η (#67) θέση στην κλάση GTE Pro, 50 χρόνια μετά τον ιστορικό τερματισμό των Ford GT40 στις θέσεις 1-2-3 στον αγώνα του 1966. Το 2017 σηματοδοτεί μία σημαντική επέτειο: τα 50 χρόνια από τη δεύτερη νίκη των Αμερικανών Dan Gurney & AJ Foyt, στο νικηφόρο σερί της Ford στο Le Mans επί τέσσερις χρονιές.
Ο αγώνας του 2017 σηματοδοτεί μία σημαντική επέτειο: τα 50 χρόνια από τη νίκη των Αμερικανών Dan Gurney και AJ Foyt στο Le Mans, στο τιμόνι ενός Ford GT40. Εκείνη η δεύτερη νίκη από τις τέσσερις συνεχόμενες συνολικά, έβαλε τα θεμέλια για την κυριαρχία της Ford στο μεγαλύτερο αγώνα αυτοκινήτων στον κόσμο.
Bourdais εκτός, Kanaan εντός στο Le Mans
Το μόνο κομμάτι του παζλ που θα λείπει είναι ο γεννημένος στο Le Mans Sebastien Bourdais, ο οποίος βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης μετά το ατύχημα που είχε στις κατατακτήριες δοκιμές του αγώνα Indianapolis 500. Αυτό είναι πλήγμα για την ομάδα από τη στιγμή που ο Bourdais ήταν μέλος του πληρώματος με τον αριθμό 68 που πήρε τη νίκη το 2016, όμως οι Joey Hand (ΗΠΑ) και Dirk Müller (Γερμανία) θα έχουν δίπλα τους τον αστέρα των INDYCAR Βραζιλιάνο Tony Kanaan για να τους βοηθήσει να δώσουν τη μάχη για το μεγάλο τρόπαιο και πάλι.
Το πλήρωμα του Ford GT με τον αριθμό 69 παραμένει όπως ήταν, με τον Αυστραλό Ryan Briscoe, το Βρετανό Richard Westbrook και τον κάτοχο της pole στο φετινό Indianapolis 500, Νεοζηλανδό Scott Dixon. Οι τρεις τους ανέβηκαν πέρυσι στο βάθρο και αυτό τους έδωσε μία ιδέα για το πώς νιώθει κανείς την επιτυχία στο Le Mans.
Το Ford GΤ με τον αριθμό 66 των Stefan Mücke (Γερμανία), Olivier Pla (Γαλλία) και Billy Johnson (ΗΠΑ) τερμάτισε στην 4η θέση πέρσι αφού υποχρεώθηκε να περάσει από τα πιτς, αφού έλαβε ποινή για μία σπασμένη φωτεινή πινακίδα στο αυτοκίνητο. Ωστόσο, το πλήρωμα βρισκόταν μόνο ένα γύρο πίσω από τους νικητές στον τερματισμό και αυτή τη φορά έχουν ισχυρότερο κίνητρο από ποτέ.