Ελληνικοί Αγώνες: Τατόι 2017
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο πρώτος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας που έγινε στο Τατόι 7 και 8 Οκτωβρίου
- -
- -
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Αυτοκινήτων ξεκίνησε, με τον πρώτο αγώνα να γίνεται στο Αεροδρόμιο Τατοΐου, ξυπνώντας μνήμες, ειδικά στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Στην κατηγορία του Ενιαίου, η οποία άνοιξε το πρόγραμμα, επικράτησε ο Νίκος Ζάχος ξεκινώντας μάλιστα από τη δεύτερη θέση στην εκκίνηση. Το ίδιο αποτέλεσμα είχε και ο δεύτερος αγώνας, με τον Ν. Ζάχο να ξεκινά σε αυτόν από την 6η θέση λόγω της αντεστραμμένης σειράς εκκίνησης, ολοκληρώνοντας έτσι το Σαββατοκύριακο με το βαθμολογικό απόλυτο στην γενική κατηγορία του Ενιαίου. Στην κατηγορία των νέων ο Φίλιππος Καλέσης, ο poleman της πρώτης κούρσας πήρε τη νίκη για την κατηγορία του, ενώ η δεύτερη κούρσα πήγε στον Γιάννη Ποτουρίδη.
Στην Formula Gloria η ταχύτητα ανέβηκε, με τα μονοθέσια της κατηγορίας να κερδίζουν τις εντυπώσεις με τον ήχο τους. Δύο ήταν οι νικητές, ένας σε κάθε αγώνα, με τον Σάκη Σινιώρη που οδηγούσε μια Formula ανώτερων προδιαγραφών από των ανταγωνιστών του να παίρνει τη δεύτερη κούρσα, ενώ ένα λάθος και μια μικρή έξοδος στην πρώτη του στοίχισε σε χρόνο, με τη νίκη να περνάει στα χέρια του Χάρη Βακιρτζόγλου.
Οι συμμετοχές των κατηγοριών Sport, GT και Τουρισμού αγωνιστήκαν σε δύο ενοποιημένες κούρσες με μεγάλο ενδιαφέρον και ένταση μέχρι και το φινάλε. Νικητής και στις δύο ήταν ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra Cosworth) που πήρε έτσι δύο νίκες για την κατηγορία GT. Το ίδιο, δύο νίκες δηλαδή, αλλά για την κατηγορία Sport, έκανε και ο Παναγιώτης Κωστόγιαννης (Citroen Saxo VTS) που ήταν δεύτερος πίσω από τον Κεχαγιά κινούμενος ταχύτατα και έχοντας ξεκινήσει από την pole position του αγώνα. Μοναδική αλλαγή στα δύο βάθρα του αγώνα αφορούσε τους νικητές της κατηγορία Τουρισμού που και στις δύο περιπτώσεις βρέθηκαν στην τρίτη θέση του ενοποιημένου αγώνα. Αρχικά ήταν ο Βασίλης Στάγιας (Citroen Saxo Kit Car) και στη συνέχεια ο «Κανέλος» (Peugeot 106 S16).
Οι κατηγορίες στις οποίες έγινε ένας αγώνας ήταν η Formula Saloon και αυτή των ιστορικών. Στην πρώτη ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi EVO IX) έκανε «περίπατο» όντας ο ταχύτερος σε όλα τα σκέλη του αγώνα που συμμετείχε, για να φτάσει τελικά να γυρίσει την πίστα σε χρόνο 1:42.293 που ήταν ο καλύτερος από όσους κατεγράφησαν και τις δύο ημέρες του αγώνα. Πίσω του βρέθηκαν οι Κωνσταντίνος Οικονομόπουλος (Honda Civic Type-R) και Ουίλιαμ Καμπέρος (Ford Escort).
Τα Ιστορικά ήταν η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές. 21 αυτοκίνητα εκκίνησαν τον αγώνα και υπήρχαν μονομαχίες σε όλη τη διάρκεια της κούρσας καθώς τα γκρουπ που είχαν δημιουργηθεί κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το φινάλε. Νικητής ήταν ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Ford Escort) που δεν συνάντησε αντίσταση και τη δεύτερη θέση πήρε ο Κυριάκος Βυτόγιαννης (Ford Escort) εμπρός από τον Νίκο Πετρόπουλο (Porsche 944).