Η Sauber δοκιμάζει την τεχνική λύση της McLaren

  • -
  • -

Η ομάδα της Sauber δοκίμασε την τεχνική λύση της McLaren, το επονομαζόμενο F-Duct. Τι είναι αυτό; Είναι μια εισαγωγή αέρα η οποία βρίσκεται στο ύψος των ποδιών του οδηγού (στην λύση της McLaren) η οποία επιτρέπει να κατευθύνεται αέρας μέσω ενός αγωγού που βρίσκεται στο κάλυμμα του κινητήρα στην πίσω πτέρυγα. Όταν βρίσκεται το αυτοκίνητο σε ευθεία ο οδηγός αφήνει την ροή ελεύθερη, ο κατευθυνόμενος αέρας χτυπάει την πίσω αεροτομή μέσω ενός σωλήνα και ανοίγει μια σχισμή που υπάρχει στο πάνω στοιχείο της πίσω αεροτομής κάνοντάς την από 2 σε 3 νοητά στοιχεία. Στις στροφές η ροη διακόπτεται είτε απο τον αγκώνα είτε απο τα πόδια του, οπότε τα αεροδυναμικά δουλεύουν και πάλι κανονικά.

 

Οι έλεγχοι που κάνει η ομοσπονδία γίνονται όταν το μονοθέσιο είναι σε στάση και η σχισμή είναι κλειστή στην κατάσταση αυτή, οπότε όλα «κρύβονται». Στα 300 και πλέον όμως χιλιόμετρα/ώρα το σύστημα λειτουργεί, τα δυο στοιχεία της πτέρυγας (νόμιμα σε στάση) γίνονται 3 σε κίνηση (κάτι που είναι «παράνομο», αλλά ο κανονισμός δεν το εξετάζει σε κίνηση) και έτσι η πίσω αεροτομή έχει λιγότερες αεροδυναμικές αντιστάσεις κάτι που επιφέρει 5-7 χλμ/ώρα υψηλότερη τελική ταχύτητα.

 

Όλες οι ομάδες πλέον έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα αντιγραφής του τεχνάσματος. Η Sauber έφερε την δική της λύση η οποία είναι τοποθετημένη στο αριστερό μέρος πάνω στην εισαγωγή των ψυγείων. Όμως η μέρα δεν κύλησε καλά για αυτούς και έτσι δεν θα συνεχίσουν τις δοκιμές στο σύστημα αυτό. Οι άλλες ομάδες που φαίνεται ότι έχουν τις δικές τους λύσεις έτοιμες είναι οι Ferrari, Red Bull και Force India. Προς το παρόν Ferrari και Red Bull φαίνεται ότι δεν το χρειάζονται από την στιγμή που είναι ένα «κλικ» πιο μπροστά από την Βρετανική ομάδα.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...