Dirt Games: Απόβαση από... πολλά άλογα στο Μαρκόπουλο
Πρωταγωνιστές δεν ήταν οι ίπποι αλλά οι οδηγοί, στη ειδικά σχεδιασμένη χωμάτινη διαδρομή
- -
- -
Πλούσιο θέαμα και έντονο ανταγωνισμό προσέφεραν στους θεατές οι οδηγοί, κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου του ΕΚΟ Racing Dirt Games 2018, που φιλοξενήθηκε στον Ιππόδρομο Αθηνών, στο Μαρκόπουλο.
Σε ειδικά σχεδιασμένη και παράλληλη ειδική διαδρομή (όπου θα διεξαχθεί και η υπερειδική του Ράλι Ακρόπολις), οι οδηγοί – είτε με τα χωμάτινα φορμουλάκια είτε με τα συμβατικά αυτοκίνητα – συμμετείχαν ανά δυάδες ώστε να υπάρχει περισσότερος ανταγωνισμός. Κάθε οδηγός έκανε τέσσερις χρονομετρημένες προσπάθειες, «ακυρώνοντας» στο τέλος τη χειρότερη. Από τις υπόλοιπες τρεις έβγαινε ο μέσος όρος και η κατάταξη σε κάθε κατηγορία.
Στα φορμουλάκια των 750 cc, νικητής αναδείχθηκε
ο Νίκος Αθηναίος με Speedcar Xtrem, με ταχύτερο
χρόνο, μπροστά από τους Χαράλαμπο Γαζετά και Μιχάλη
Τακιδέλη. Στην κατηγορία των 600 cc
επικράτησε ο Γιάννης Χεκιμιάν, με Speedcar Xtrem,
ακολουθούμενος από τους Γιώργο Ζυμαρίδη και Κωνσταντίνο
Χριστόπουλο. Στην Open τους ταχύτερους
γύρους έκανε ο Μάνος Στεφανής με Speedcar 2. Πίσω
του βρέθηκαν οι Ελευθέριος Κράλης (Μaxxis Team
Barracu) και Νικήτας Κολοβός (Maxxis Team
Barracu).
Στα αυτοκίνητα και στην NAER 2.000+, o Κωνσταντίνος Σαμαράς ήταν ταχύτερος σε όλες τις προσπάθειες και επικράτησε με το Mitsubishi Lancer EVO IX. Απέναντί του είχε τους Παναγιώτη Ρουστέμη, Θωμά Παπαπάσχο και Παναγιώτη Κωνσταντάκο, επίσης με Lancer EVO. Στην ίδια κατηγορία συμμετείχε και ο Γιώργος Βασιλάκης, με το άρτι αφιχθέν στην Ελλάδα Ford Fiesta R5.
Στην NAER 2.000 νικητής αναδείχθηκε ο
Θεόδωρος Βουτσάς με Volkswagen Golf GTI και στην
NAER 1.600 ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας με
Citroen Saxo VTS.
Έντονη ήταν και φέτος η παρουσία της SPEEDCAR MOTUL TEAM GREECE, η οποία έδωσε το «παρών» με συνολικά 6 οδηγούς και στις 3 κατηγορίες kartcross. Επιπλέον, η SUBARU ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS υποστηρίζει τον θεσμό με την χορηγία της. Στο πλαίσιο αυτό, προσέφερε δωρεάν στους θεατές τη δυνατότητα test-drive των μοντέλων της Subaru, τόσο σε off-road όσο και σε ασφάλτινες διαδρομές.
Η συνέχεια στο έπαθλο χωμάτινης ατομικής χρονομέτρησης θα δοθεί
στα μέσα Σεπτεμβρίου, στο Σπαθοβούνι Κορινθίας.