Το Ράλι Ακρόπολις έδειξε τα... δόντια του! (2η μέρα)
Οι σκληρές ειδικές διαδρομές έφεραν τα πάνω-κάτω κατά το δεύτερο σκέλος του αγώνα
- -
- -
Η γεμάτη πέτρες ειδική του Δροσοχωρίου, το πρωί του Σαββάτου,
αποδείχθηκε καταστροφική για αρκετούς αγωνιζόμενους. Κυρίως για το
Ρώσο Alexey Lukyanuk, επικεφαλής έως εκείνη τη
στιγμή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Μία επαφή στο
εσωτερικό μιας στροφής είχε ως αποτέλεσμα να σπάσει το ημιαξόνιο
του Ford Fiesta R5 και να χάσει 20 λεπτά! Εγκατέλειψε για το
υπόλοιπο του Σαββάτου και θα επιστρέψει στον αγώνα την Κυριακή,
χωρίς όμως ελπίδες για τη νίκη.
Πρόβλημα με κλαταρισμένο ελαστικό αντιμετώπισε και ο δεύτερος
της γενικής κατάταξης, Νορβηγός Eyvind Brynildsen
(Fiesta R5), με αποτέλεσμα να περάσει πρώτος ο Πορτογάλος
Bruno Magalhaes, με Skoda Fabia R5. Στη συνέχεια
οδήγησε μεν προσεκτικά χωρίς όμως να ρίξει κατά πολύ το ρυθμό του.
Η διαφορά του από τον δεύτερο, Ούγγρο Norbert
Herczig με Skoda Fabia R5 είναι πάνω από ένα λεπτό. Ο
νεαρός Πολωνός Hubert Ptaszek (Fabia R5) κλείνει
την πρώτη τριάδα και ακολουθεί ο Κύπριος Σίμος
Γαλαταριώτης, επίσης με Fabia R5.
Στους άτυχους της ημέρας ήταν και οι Γιώργος Βασιλάκης – Επαμεινώνδας Καρανικόλας, οι οποίοι συμμετέχουν με το εντυπωσιακό Ford Fiesta R5, ντυμένο στα χρώματα του GOCAR. Ολοκλήρωσαν την 4η ειδική στο Δροσοχώρι με έναν τροχό λιγότερο και απώλεια άνω των 10 λεπτών.
H 6η ειδική (Νέα Άμφισσα) ακυρώθηκε καθώς το Skoda Fabia R5 του
Γερμανού Albert Von Τhurn und Taxis σταμάτησε στη
μέση του δρόμου από σπασμένη ανάρτηση. Το γεγονός αυτό επηρέασε την
ώρα έναρξης των επόμενων ειδικών διαδρομών.
Πρώτοι Έλληνες στο ERC και 10οι γενικής κατάταξης είναι οι Θέμης Χαλκιάς - Λεωνίδας Μαχαίρας, με το Skoda Fabia R5. Όσον αφορά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι προηγούνται των Κεχαγιά-Μπασιούκα (Mitsubishi Lancer Evo IX) κατά 51,1’’.
Το φετινό Ράλι Ακρόπολις ολοκληρώνεται την Κυριακή 3
Ιουνίου με τέσσερις ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 81
km. Ο τερματισμός θα γίνει στις 3 το μεσημέρι στην Λαμία.