Πρώτες δοκιμές για το ηλεκτρικό αγωνιστικό της Seat
Ο Jordi Gene πίσω από το τιμόνι του Cupra e-Racer
- -
- -
Ο οδηγός δοκιμών και εξέλιξης της CUPRA, Jordi Gene, είχε την πρώτη γνωριμία στην πίστα με το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο τουρισμού. Το CUPRA e-Racer αποτελεί το προοίμιο της δέσμευσης της Seat στα ηλεκτρικά αγωνιστικά οχήματα. Οι δοκιμές έγιναν στην πίστα Castelloli της Βαρκελώνης.
Η εμπειρία του Gene και η δουλειά από την ομάδα μηχανικών της CUPRA, έχουν σαν στόχο να επιτρέψουν στο e-Racer να έχει τη δική του κατηγορία ηλεκτρικών αγωνιστικών οχημάτων τουρισμού, την eTCR, στο πρωτάθλημα του 2020. Σε συνέχεια των δοκιμών των μπαταριών, που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στην πίστα Grobnik στην Κροατία, οι νέες δοκιμές έγιναν προκειμένου να επαληθευτεί η μέγιστη ισχύς των κινητήρων, η διαχείριση ισχύος σε σχέση με τη θερμοκρασία όλων των εξαρτημάτων, ιδίως των μπαταριών, εξετάζοντας στενά την απόκριση στην επιτάχυνση, το σύστημα πέδησης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Κατά τον επόμενο γύρο δοκιμών το Σεπτέμβριο, οι οδηγοί και οι μηχανικοί θα επικεντρωθούν στη βελτίωση των χρόνων.
Ο Διευθυντής της CUPRA Racing, Jaime Puig, επεσήμανε ότι «με το CUPRA e-Racer θέλουμε να αποδείξουμε πως το μέλλον των αγώνων είναι ηλεκτρικό και ότι ένα eTCR είναι εξίσου ανταγωνιστικό ή και ακόμα περισσότερο από τα βενζινοκίνητα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα των δοκιμών που πραγματοποιούμε στη πίστα συμβάλλουν στην ενθάρρυνση όλων των μαρκών και ελπίζουμε πως η κατηγορία eTCR θα γίνει πραγματικότητα.»
Ο Jordi Gene δήλωσε για το e-Racer ότι «έχει εντυπωσιακή επιτάχυνση και η σωστή τοποθέτηση των μπαταριών παρέχει χαμηλό κέντρο βάρους με πολύ καλύτερη από το αναμενόμενο αίσθηση οδήγησης. Το μόνο περιθώριο βελτίωσης που εντοπίζουμε σε αυτή την φάση είναι το φρενάρισμα, καθώς είναι προφανές πως ένα βαρύτερο αυτοκίνητο είναι πιο δύσκολο να φρενάρει με ακρίβεια».