WRC Ράλι Τουρκίας
Νικητής στο +40
- -
- -
Τρίτη συνεχόμενη νίκη για τους Sébastien Loeb – Daniel Elena και την Citroën Total World Rally Team σε έναν αγώνα που είχε ως πρωταγωνιστή τον καιρό.
Η βροχή που έκανε αισθητή την παρουσία της το βράδυ του Σαββάτου και το πρωί της Κυριακής, είχε σαν αποτέλεσμα να ακυρωθούν οι δύο πρώτες ειδικές της τελευταίας ημέρας του Ράλι Τουρκίας.
Μετά από πέντε αγώνες στη Νότια Τουρκία για το ράλι Τουρκίας, ο φετινός τέταρτος γύρος του πρωταθλήματος μεταφέρθηκε βόρεια, στην Κωνσταντινούπολη. Η επίσημη έναρξη έγινε κάτω από τη σκιά του Μπλε Τζαμιού και στη συνέχεια το ράλι πέρασε από το Ευρωπαϊκό τμήμα της Πόλης στο Ασιατικό κομμάτι όπου ήταν και η βάση του. Δρόμοι γεμάτοι πέτρες βορειοανατολικά της Πόλης στην ακτογραμμή της Μαύρης Θάλασσας αποδείχτηκαν σκληρή πρόκληση για αυτοκίνητα και ελαστικά, ενώ οι διοργανωτές εκμεταλλεύτηκαν τους νέους κανονισμούς τους 2010 για να κάνουν τη δράση πιο συναρπαστική με ανάμικτες ειδικές διαδρομές.
Ο Mikko Hirvonen αρχικά προηγήθηκε και ολοκλήρωσε τρίτος το πρώτο σκέλος ενώ οι έξι πρώτες θέσεις είχαν διαφορά μόλις 27sec. H δεύτερη ημέρα ολοκληρώθηκε με τον Loeb να έχει προβάδισμα 16,2sec κερδίζοντας όλες τις ασφάλτινες ειδικές της ημέρας, ενώ ο Peter Solberg είχε προβάδισμα μόλις 1,1sec από τον τρίτο Hirvonen.
Ωστόσο, η καταρρακτώδης βροχή που έπεσε τη νύχτα μετέτρεψε τις δύο πρώτες ειδικές της Κυριακής σε λουτρό λάσπης, με αποτέλεσμα να ακυρωθούν. Έτσι μειώθηκε η αγωνιστική απόσταση του τρίτου σκέλους κατά ένα τρίτο και ήταν δύσκολο να διαφοροποιηθεί η κατάταξη.
Κερδίζοντας τις τρεις πρώτες ειδικές ο Loeb έκοψε ρυθμό μόλις στην τελευταία ειδική του αγώνα έχοντας ήδη εξασφαλίσει μία διαφορά ασφαλείας από τον Petter Solberg, που για ακόμα μία φορά εντυπωσίασε στο τιμόνι της C4 WRC.
Ο Hirvonen προσπάθησε να επιτεθεί όμως λόγω των επικίνδυνων και ολισθηρών συνθηκών, γλίστρησε 1,5 km από την έναρξη της ειδικής Ballica (19.22 km) και προσέκρουσε σε βράχο με αποτέλεσμα να κλατάρει το εμπρός αριστερό ελαστικό. Έχασε πάνω από 45sec μέχρι τα φτάσει στο τέλος της ειδικής και έπεσε στην τέταρτη θέση. Η εγκατάλειψη του Dani Sordo στην επόμενη ειδική είχε σαν αποτέλεσμα να επιστρέψει στην τρίτη θέση ο οδηγός της Ford και να διασφαλίσει μία θέση στο βάθρο. Έξοδο στο ίδιο σημείο αντιμετώπισε και ο οδηγός της Citroën Junior Team Sébastien Ogier, ο οποίος όμως κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση ακολουθούμενος από τον ομόσταυλο του Kimi Räikkönen ο οποίος πραγματοποίησε την καλύτερη του εμφάνιση στο θεσμό.
Επόμενος γύρος
Το Ράλι Νέας Ζηλανδίας (6 - 9 Μαΐου) έχει τη βάση του στο Auckland, είναι κατεξοχήν χωμάτινο, και πραγματοποιείται στους γρήγορους δρόμους του North Island, με αρκετές ειδικές διαδρομές να περιλαμβάνουν μικρά ασφάλτινα τμήματα.
Αποτελέσματα Ράλι Τουρκίας |
|||
|
Πλήρωμα |
Κατασκευαστής |
Χρόνος |
1 |
S Loeb/D Elena |
Citroen C4 |
3h01’38’’7 |
2 |
P. Solberg / Mills |
Citroën C4 |
+54’’5 |
3 |
Hirvonen / Lehtinen |
Ford Focus |
+1’43’’4 |
4 |
Ogier / Ingrassia |
Citroën C4 |
+3’46’’0 |
5 |
Räikkönen / Lindström |
Citroën C4 |
+6’44’’3 |
6 |
Villagra / Diaz |
Ford Focus |
+7’56’’7 |
7 |
Wilson / Martin |
Ford Focus |
+8’29’’8 |
8 |
Latvala / Antilla |
Ford Focus |
+19’44’’2 |
9 |
Kuipers / Miclotte |
Ford Fiesta |
+23’22’’2 |
10 |
Burkart / Kachel |
Suzuki Swift |
+27’04’’7 |
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Οδηγών |
||
|
Οδηγός |
Βαθμοί |
1 |
S. Loeb |
93 |
2 |
P. Solberg |
53 |
3 |
M. Hirvonen |
52 |
4 |
J-M. Latvala |
47 |
5 |
S. Ogier |
45 |
6 |
D. Sordo |
24 |
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Κατασκευαστών |
||
|
Ομάδα |
Βαθμοί |
1 |
Citroen Total |
126 |
2 |
BP Ford Abu Dhabi |
111 |
3 |
Citroen Junior |
75 |
4 |
Stobart M-Sport Ford |
56 |
5 |
Munchi's Ford |
26 |