Ο Webber νικητής στο Μονακό
- -
- -
Ο Αυστραλός Mark Webber εκκίνησε από την πρώτη και τερμάτισε στην πρώτη θέση του αγώνα στο Πριγκιπάτο του Μονακό με το μονοθέσιο της Red Bull Racing, ενώ πίσω του βρέθηκε ο Sebastian Vettel πάλι με Red Bull Racing και ο Robert Kubica με την Renault.
O αγώνας ήταν συναρπαστικός με το αυτοκίνητο ασφαλείας να μπαίνει συνολικά 4 φορές στην πίστα. Ο Webber όμως κάθε φορά έχτιζε και πάλι την διαφορά από τον Vettel και δίκαια κέρδισε τον αγώνα. Ο Alonso εκκίνησε από το pitlane λόγω της μη συμμετοχής του στα προκριματικά αλλά κατάφερε να ανέβει στην 6η θέση . Στην τελευταία στροφή του αγώνα ο Schumacher και ενώ είχε φύγει το αυτοκίνητο ασφαλείας από την πίστα εκμεταλλεύτηκε την ολιγωρία του Ισπανού και κέρδισε την θέση αυτή. Η κινησή του αυτή ελέγχεται απο τους αγωνοδίκες και περιμένουμε την απόφασή τους. Άτυχος στάθηκε ο Jenson Button του οποίου η ομάδα … ξέχασε ένα κάλυμα ψυκτικού στον αριστερό αγωγό των ψυγείων με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει από την υπερθέρμανση του κινητήρα.
Πέραν τούτου πολλές ήταν οι εγκαταλείψεις του αγώνα. O Hulkenberg και ο Barrichello με τις Williams είχαν ατυχήματα, Kovalainen, Senna, Kobayashi, di Grassi, Glock και de la Rosa εγκατέλειψαν για διάφορους λόγους, ενώ το πιο «εντυπωσιακό» ατύχημα το είχαν οι Chandhook και Trulli με τον Ιταλό να περνάει με το μονοθέσιό του κυριολεκτικά πάνω από τον Ινδό χωρίς να πάθει κανένας τίποτα, δείγμα του επιπέδου ασφάλειας που υπάρχει στην σύγχρονη F1.
Το αποτέλεσμα του αγώνα αναλυτικά με την εκκρεμότητα της απόφασης των αγωνοδικών για το προσπέρασμα του Schumacher στον Alonso με την λήξη του αγώνα:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Εκκίνησε |
Βαθμοί |
1 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
|
1 |
25 |
2 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
+0.4 δευτ |
3 |
18 |
3 |
Robert Kubica |
Renault |
+1.6 δευτ |
2 |
15 |
4 |
Felipe Massa |
Ferrari |
+2.6 δευτ |
4 |
12 |
5 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
+4.3 δευτ |
5 |
10 |
6 |
Michael Schumacher |
Mercedes GP |
+5.7 δευτ |
7 |
8 |
7 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
+6.3 δευτ |
24 |
6 |
8 |
Nico Rosberg |
Mercedes GP |
+6.6 δευτ |
6 |
4 |
9 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
+6.9 δευτ |
12 |
2 |
10 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India-Mercedes |
+7.3 δευτ |
10 |
1 |
11 |
Sebastien Buemi |
STR-Ferrari |
+8.1 δευτ |
13 |
|
12 |
Jaime Alguersuari |
STR-Ferrari |
+9.1 δευτ |
17 |
|
13 |
Vitaly Petrov |
Renault |
+5 Γύρος |
14 |
|
14 |
Karun Chandhok |
HRT-Cosworth |
+8 Γύρος |
23 |
|
15 |
Jarno Trulli |
Lotus-Cosworth |
+8 Γύρος |
19 |
|
Εγκ |
Heikki Kovalainen |
Lotus-Cosworth |
+20 Γύροι |
18 |
|
Εγκ |
Bruno Senna |
HRT-Cosworth |
+20 Γύροι |
22 |
|
Εγκ |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
+48 Γύροι |
9 |
|
Εγκ |
Kamui Kobayashi |
BMW Sauber-Ferrari |
+52 Γύροι |
16 |
|
Εγκ |
Lucas di Grassi |
Virgin-Cosworth |
+53 Γύροι |
21 |
|
Εγκ |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
+56 Γύροι |
20 |
|
Εγκ |
Pedro de la Rosa |
BMW Sauber-Ferrari |
+57 Γύροι |
15 |
|
Εγκ |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
+76 Γύροι |
8 |
|
Εγκ |
Nico Hulkenberg |
Williams-Cosworth |
+ δευτ |
11 |
|
Με την νίκη του αυτή ο Webber ανέβηκε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος ισοβαθμώντας με τον Sebastian Vettel
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Βαθμοί |
1 |
Mark Webber |
RBR-Renault |
78 |
2 |
Sebastian Vettel |
RBR-Renault |
78 |
3 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
73 |
4 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
70 |
5 |
Felipe Massa |
Ferrari |
61 |
6 |
Robert Kubica |
Renault |
59 |
7 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
59 |
8 |
Nico Rosberg |
Mercedes GP |
54 |
9 |
Michael Schumacher |
Mercedes GP |
30 |
10 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
18 |
11 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India-Mercedes |
9 |
12 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
7 |
13 |
Vitaly Petrov |
Renault |
6 |
14 |
Jaime Alguersuari |
STR-Ferrari |
3 |
15 |
Nico Hulkenberg |
Williams-Cosworth |
1 |
Η βαθμολογία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών έχει ως εξής :
Θέση |
Ομάδα |
Βαθμοί |
1 |
RBR-Renault |
156 |
2 |
Ferrari |
134 |
3 |
McLaren-Mercedes |
129 |
4 |
Mercedes GP |
84 |
5 |
Renault |
65 |
6 |
Force India-Mercedes |
27 |
7 |
Williams-Cosworth |
8 |
8 |
STR-Ferrari |
3 |