Διαχείριση κρίσης στην Red Bull Racing
- -
- -
Δεν είναι συνηθισμένοι στο να διαχειρίζονται κρίσεις στην Red Bull Racing και αυτό φάνηκε τις τελευταίες μέρες. Στην αρχή είπαν θα κοιτάξουν το ζήτημα, μετά έριξαν το φταίξιμο στον Webber και χθες το βράδυ το «μάζεψαν». Σε συνέντευξη του Christian Horner που εξέδωσε το γραφείο τύπου της Red Bull Racing, προσπάθησαν να ρίξουν τους τόνους.
Ο Horner είπε ότι ο Webber ήταν από την αρχή μέχρι τον 40ο γύρο επικεφαλής του αγώνα, αλλά στον 38ο άλλαξε το μείγμα του καύσιμου με αποτέλεσμα να χάνει 0.18 δευτερόλεπτα στον γύρο, κρατώντας τις ίδιες στροφές. Επιβεβαιώνει ότι ο Vettel είχε κάνει εξοικονόμηση καυσίμου και θα μπορούσε να κρατήσει τον ρυθμό του για κάποιους ακόμα γύρους . Όπως αναφέραμε στην ανάλυσή μας, ο 40ος ήταν ο τελευταίος γύρος του Vettel με τον ρυθμό αυτό! Στον 38ο και 39ο γύρο, συνέχισε ο Horner, ο Sebastian ανέβασε ρυθμό και κόλλησε πίσω από τον Mark, ενώ δεχόταν πίεση από τον Hamilton. Καταλήγει στο ότι έπρεπε να αφήσουν περισσότερο χώρο ο ένας στον άλλο.
Όταν ρωτήθηκε ποιος από τους δυο έφταιγε είχε ότι περίμενε να σεβαστεί ο ένας τον άλλο και να δώσουν χώρο στην πίστα, κάτι που δεν έγινε.