Χαμηλές εξατμίσεις και από τις Renault και Mercedes

  • -
  • -

Μετά από την ομάδα της Ferrari και οι Renault και Mercedes θα έχουν χαμηλές απολήξεις των εξατμίσεων στο μονοθέσιό τους. Σύμφωνα με το Βρετανικό Autosport είναι πιθανό να δούμε αυτή την εξέλιξη στην Βαλένθια.

 

Όμως στην λύση αυτή πάνε τόσο η Williams όσο και η McLaren, κάτι όμως που θα δούμε στον αγώνα του Silverstone. Από την αρχή της περιόδου η RB6 που έχει σχεδιαστεί από τον Adrian Newey είχε μπει στο στόχαστρο των αντιπάλων για τον τρόπο με τον οποίο κερδίζει τουλάχιστον στα προκριματικά. Το κλειδί φαίνεται ότι βρίσκεται εκεί ακριβώς. Τα αέρια από τις εξατμίσεις, οι οποίες είναι τοποθετημένες πολύ χαμηλά, μπαίνουν στον διαχύτη με αποτέλεσμα να βελτιώνουν την πρόσφυση του μονοθεσίου.

 

H Ferrari δοκίμασε την λύση αυτή στην πίστα του Fiorano, όταν και χρησιμοποίησε το κλασικό παραθυράκι των κανονισμών, το οποίο επιτρέπει την χρήση του τρέχοντος μονοθεσίου, για διαφημιστικούς λόγους. Το αποτέλεσμα αυτού του γυρίσματος για διαφημιστικούς λόγους μπορείτε να το βρείτε στο http://www.ferrari.com/English/Formula1/News/Pages/Alonso_onboard_Fiorano.aspx

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...