Ράλι Γερμανίας
Νέο ρεκόρ για τον Sebastien Loeb
- -
- -
Το Γερμανικό ράλι είχε τη βάση του στο Trier, την πιο παλιά πόλη της Γερμανίας. Ο τριήμερος αγώνας πέρασε μέσα από τους αμπελώνες στις όχθες του ποταμού Mosel είχε συνολικά 405,67 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Η δεύτερη μέρα ήταν η πιο απαιτητική με δύο περάσματα της ειδικής Panzerplatte απόστασης 48km στη στρατιωτική περιοχή Baumholder που χρησιμοποιείται για εκπαίδευση αρμάτων μάχης. Το είδος του οδοστρώματος εκεί άλλαζε συνεχώς, από γρήγορη ομαλή άσφαλτο σε σπασμένο μπετόν , ενώ τεράστιοι ογκόλιθοι καραδοκούσαν στις άκρες του δρόμου να ακινητοποιήσουν τον ανυποψίαστο οδηγό.
Από πολύ νωρίς δεν υπήρχε άλλο πρόσωπο ικανό να ανταγωνιστεί τον Loeb για την κατάκτηση της πρώτης θέση. Με τη νίκη του αυτή ο Seb πρόσθεσε ένα ακόμη ρεκόρ στο παλμαρές καθώς κέρδισε για όγδοη φορά στο συγκεκριμένο αγώνα του πρωταθλήματος. Ο Marcus Gronholm έχει ήδη ένα ακατάρριπτο ρεκόρ με τις επτά νίκες στο Φιλανδικό ράλι και ο Stig Blomqvuist μετρά επτά συνεχόμενες νίκες στη Σουηδία, έτσι ο Loeb διατηρεί το αήττητο στη Γερμανία.
Στο πρώτο σκέλος του αγώνα ο Sebastien είχε προβάδισμα 10 δευτερολέπτων από τον Sordo και χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία ή πίεση ολοκλήρωσε τον αγώνα. Με τη νίκη του αυτή έρχεται κοντά στο 7ο συνεχόμενο τίτλο καθώς οι 58 βαθμοί που τον χωρίζουν από τους διεκδικητές του είναι πολύ μεγάλη απόσταση για να καλυφθεί.
Ο Dani Sordo με νέο συνοδηγό τον Diego Vallejo έκανε έναν αγώνα τακτικής ώστε να πάρει τους βαθμούς για την ομάδα κατακτώντας τη δεύτερη θέση στο βάθρο. Η τρίτη Citroen που ανέβηκε τη ράμπα τερματισμού ήταν αυτή του Sebastien Ogier ο οποίος αρχικά έμεινε πίσω λόγω προβλημάτων, όμως ξεπέρασε στη συνέχεια τον Latvala ο οποίος οδήγησε εξαιρετικά στην άσφαλτο που δεν θεωρείται και το φόρτε του. Ο Hirvonen ήταν για ένα ακόμη ράλι άτυχος καθώς παρά το γεγονός ότι ξαναμπήκε στον αγώνα υπό καθεστώς superally, αλλά τελικά εγκατέλειψε από κιβώτιο.
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η γκαντεμιά του Solberg αφού σωρεία ατυχιών του στέρησαν κάθε δυνατότητα διάκρισης. Επίσης o Kimi Raikkonen κέρδισε την πρώτη του ειδική σε αγώνα και έχασε την έκτη θέση λόγω λάθους σε μία ειδική όπου έχασε δύο διασταυρώσεις.
Επόμενος γύρος
Το καραβάνι του WRC αναχωρεί με προορισμό την Ιαπωνία τον επόμενο μήνα για το 10 γύρο της σειράς και τον τελευταίο αγώνα της σεζόν εκτός Ευρώπης. Το Ράλι Ιαπωνίας θα πραγματοποιηθεί στους χωμάτινους δρόμους κοντά στο Sapporo το τριήμερο 9 έως 12 Σεπτεμβρίου.
Αποτελέσματα Ράλι Γερμανίας |
|||
|
Πλήρωμα |
Κατασκευαστής |
Χρόνος |
1 |
S. Loeb/D. Elena |
Citroen C4 |
3h 59’38”3 |
2 |
D. Sordo/M. Marti |
Citroen C4 |
+0’51’’3 |
3 |
S. Ogier/J. Ingrassia |
Citroën C4 |
+2’13’’3 |
4 |
J-M Latvala/M Anttila |
Ford Focus RS |
+2’33’’9 |
5 |
P. Solberg/P. Mills |
Citroen C4 |
+6’47’’7 |
6 |
M. Wilson/S. Martin |
Ford Focus RS |
+8’46’’7 |
7 |
K. Raikkonen/K. Lindstrom |
Citroen C4 |
+8’50’’5 |
8 |
K. Al Qassimi/M. Orr |
Ford Focus RS |
+17’36’’5 |
9 |
M. Van Eldik/R. Buysmans |
Subaru Impreza |
+17’53’’0 |
10 |
P. Sandel/E. Axelsson |
Skoda Fabia |
+17’58’’8 |
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Οδηγών |
||
|
Οδηγός |
Βαθμοί |
1 |
S. Loeb |
191 |
2 |
S. Ogier |
133 |
4 |
J-M. Latvala |
117 |
5 |
P. Solberg |
100 |
6 |
D. Sordo |
95 |
3 |
M. Hirvonen |
88 |
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Κατασκευαστών |
||
|
Ομάδα |
Βαθμοί |
1 |
Citroen Total |
308 |
2 |
BP Ford Abu Dhabi |
222 |
3 |
Citroen Junior |
168 |
4 |
Stobart M-Sport Ford |
118 |
5 |
Munchi's Ford |
40 |