Αυτό είναι το Cupra Leon για το WTCR
Με δύο Cupra Leon Competition και οδηγούς τους Jordi Gene και Mikel Azcona, η ισπανική εταιρεία θα ακολουθήσει το WTCR
- -
- -
Μετά από την σεζόν του 2020 που χαρακτηρίστηκε από την πανδημία του κορωνοϊού στην οποία η Cupra διατήρησε το ανταγωνιστικό της πνεύμα τόσο στην πίστα όσο και μέσω εικονικών αγώνων, η μάρκα δεσμεύεται να ενισχύσει την παρουσία της στο World Touring Car Championship (WTCR) με δύο από τους οδηγούς της μάρκας και τέσσερα αγωνιστικά μοντέλα.
Οι Jordi Gené και Mikel Azcona, που συμμετέχουν
στην ομάδα των πρεσβευτών της Cupra Racing Tribe και στην ανάπτυξη
των αγωνιστικών μοντέλων της μάρκας, θα αγωνιστούν στο 2021 WTCR ως
μέλη της ομάδας Zengő Motorsport. Η Ουγγρική ομάδα θα αγωνιστεί με
τέσσερα αυτοκίνητα Cupra Leon Competición, το νέο αγωνιστικό
μοντέλο Τουρισμού της Cupra, που απέδειξε τις δυνατότητές του στη
σειρά αγώνων TCR του περασμένου έτους, κερδίζοντας το πρωτάθλημα
TCR Ιταλίας και τον αγώνα WTCR MotorLand Aragón.
Ο συνδυασμός εμπειρίας και νιάτων είναι η στρατηγική που επέλεξε
η Cupra για το 2021 WTCR. Με πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας σε αγώνες
αυτοκινήτων Τουρισμού, ο Jordi Gené επιστρέφει στον
κορυφαίο Πρωτάθλημα TCR. Ο Καταλανός οδηγός ήταν ήδη μέλος
της ομάδας που κέρδισε τον παγκόσμιο τίτλο των Κατασκευαστών τόσο
το 2008 όσο και το 2009 ενώ το 2015 τερμάτισε ανάμεσα στους τρεις
κορυφαίους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτων Τουρισμού: «Είμαι πολύ
ενθουσιασμένος που επιστρέφω με την Cupra και με έναν ικανό team
mate όπως ο Mikel. Έχω ασχοληθεί με την ανάπτυξη του Cupra Leon
Competición, οπότε γνωρίζω τι μπορεί να κάνει αυτό το μοντέλο. Θα
είναι μια συναρπαστική σεζόν», δήλωσε ο Gené.
Από την άλλη πλευρά, ο νεαρός οδηγός Mikel Azcona είχε
μια επιτυχημένη αγωνιστική καριέρα στο Πρωτάθλημα TCR, ενώ το 2020
ήταν ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες σε αγώνες TCR. Το
2018 κέρδισε το TCR Europe και στην πρώτη του σεζόν στο WTCR
κατέκτησε την πρώτη του νίκη στη Vila Real και ολοκλήρωσε το
Πρωτάθλημα στην έκτη θέση. Πέρυσι, o Azcona εντάχθηκε στη Zengő
Motorsport για να αγωνιστεί με το Cupra Leon Competición για τη
σεζόν 2020, κερδίζοντας τον τελικό αγώνα στη MotorLand Aragon και
τερματίζοντας στην έβδομη θέση συνολικά: «Είμαι πολύ χαρούμενος
που συνεχίζω να αγωνίζομαι για μια άλλη σεζόν με την Cupra στο
WTCR. Μετά από δύο χρόνια στο υψηλότερο επίπεδο αγώνων αυτοκινήτων
Τουρισμού με νίκες, ο στόχος μου φέτος είναι να αγωνιστώ για τον
παγκόσμιο τίτλο. Είμαι πεπεισμένος ότι οι αγώνες δίπλα σε έναν
έμπειρο οδηγό όπως ο Jordi θα είναι η καλύτερη φόρμουλα για να
είσαι ανταγωνιστικός και να πετύχεις την καλύτερη απόδοση του Cupra
Leon Competición, ένα μοντέλο που ταιριάζει απόλυτα σε αυτό το
πρωτάθλημα» δήλωσε ο Azcona. Επιπλέον, ο νέος οδηγός θα
συνδυάσει το Πρωτάθλημα WTCR με τη συμμετοχή του στο 2021 TCR
Europe μαζί με τον Evgenii Leonov, ως μέρος της ρωσικής ομάδας
Volcano Motorsport.
Οι οδηγοί της Cupra έχουν οκτώ αγωνιστικά Σαββατοκύριακα μπροστά τους για να επιδείξουν τις οδηγικές τους ικανότητες στο WTCR, το οποίο έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στην ιστορική πίστα Nürburgring της Γερμανίας στις αρχές Ιουνίου. Το ημερολόγιο του 2021 περιλαμβάνει εκδηλώσεις στην Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία, Ουγγαρία, Νότια Κορέα, Κίνα και Μακάο μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
To Cupra Leon Competición είναι το νέο αγωνιστικό
αυτοκίνητο, που αναπτύχθηκε για να αγωνιστεί στο
Πρωτάθλημα TCR και στους αγώνες αντοχής σε όλο τον κόσμο, είναι
εξοπλισμένο με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων, ικανό
να προσφέρει 340PS στις 6.800 σ.α.λ. και
ροπή 410 Nm. Συνδυασμένο με εξατάχυτο σειριακό
κιβώτιο, το ολοκαίνουργιο αγωνιστικό μοντέλο της Cupra επιταχύνει
από 0-100 km / h σε 4,5 δευτερόλεπτα και πετυχαίνει τελική ταχύτητα
260 km / h.
Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, το Cupra Leon
Competición συνδυάζει νέο αμάξωμα και γεωμετρία πλαισίου
ειδικά σχεδιασμένη για το μοντέλο, που μειώνει το βάρος, προσθέτει
ακαμψία και επιτρέπει μεγαλύτερη εξατομίκευση για κάθε ομάδα και
οδηγό. Για να πετύχει τη βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση,
η Cupra στράφηκε στην τεχνολογία τρισδιάστατης εκτύπωσης 3D
Multi Jet Fusion της HP για να παράγει ελαφρύτερα
εξαρτήματα που βελτιώνουν την κατανομή βάρους. Μερικά από αυτά
είναι η μονάδα διακοπτών του τιμονιού, οι εισαγωγές αέρα και οι
αεραγωγοί ψύξης.