Η πρώτη μου φορά… στο μπάκετ!

Το αγωνιστικό είναι άλλο να το βλέπεις και άλλο να το νιώθεις. Μία βόλτα με το Skoda Fabia R5 της On Sale Rally Team στην πίστα των Μεγάρων μας έπεισε για του λόγου το αληθές

  • -
  • -

Αγώνες. Κάποιοι από εμάς μεγαλώσαμε αγωνιώντας να δούμε τον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος Formula 1 / Ράλι / Dakar, και όχι μόνο. Σήμερα μετράμε αντίστροφα τις μέρες μέχρι το επόμενο Ράλι Ακρόπολις (λίγοι μήνες έμειναν #excited), για να δούμε τα ιερά τέρατα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και όχι μόνο να περνούν πλαγιασμένοι σηκώνοντας σκόνη, πέτρες και ότι άλλο βρουν στο διάβα τους! Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς είναι αναπόφευκτο να κυριαρχεί μέσα σου ο κρυφός πόθος να βρεθείς κι εσύ μία μέρα μέσα σε μία από αυτές τις πολεμικές μηχανές. Αυτό το κάποτε ήρθε και για μένα χάρη στην On Sale Rally Team, η οποία παρουσίασε την νεοσύστατη ομάδα της στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, σε ένα event που είχε αύρα από εξωτερικό.

pit

Σε μία κλειστή αλλά πλουσιοπάροχη διοργάνωση, με γνωστές προσωπικότητες από την ελληνική σκηνή του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και τον δημοσιογραφικό κλάδο, ο χορηγός του εγχειρήματος, κ. Νίκος Κωνσταντόπουλος και ο πολύπειρος συνοδηγός, κ. Λώρης Μελετόπουλος – «ΕΛ ΕΜ» σε ρόλο Team Manager σήμερα, αποκάλυψαν το πλήρωμα της On Sale Rally Team. Αυτό αποτελείται από τον Πρωταθλητή Χώματος το 2019 Γιώργο Κεχαγιά και τον Μάριο Τσαούσογλου, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο φετινό Π.Π. Ράλι Χώματος, το Ράλι Ακρόπολις και επιλεκτικούς ασφάλτινους αγώνες. Στη διάθεση τους θα έχουν το κορυφαίο αυτοκίνητο στην κατηγορία R5, ένα ολοκαίνουργιο Skoda Fabia evo, και μάλιστα με τις νεότερες αναβαθμίσεις της Skoda Motorsport. Φυσικά, με τον πήχη να έχει τοποθετηθεί ψηλά, το γεγονός πως η τεχνική υποστήριξη έχει ανατεθεί στην πολύπειρη «Kirkos Racing», μοιάζει με φυσικό επακόλουθο.

prep

Αφού μας έχουν παρουσιάσει το καλογυαλισμένο Fabia και έχουμε ανατριχιάσει από το κροτάλισμα του υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ, το οποίο νωρίτερα είχε τεθεί σε λειτουργία για να έρθει ο κινητήρας στην επιθυμητή θερμοκρασία, ήρθε η ώρα για το αποκορύφωμα της παρουσίασης. Δύο γύροι στο δεξί μπάκετ του Μάριου Τσαούσογλου, φορώντας το κράνος του έτσι ώστε να επικοινωνούμε μέσω της ενδοσυνεννόησης με τον Γιώργο Κεχαγιά. Και μόνο που ανοίγει η πόρτα και βλέπεις το γυμνό μέταλλο, το κάθισμα τοποθετημένο στο πάτωμα και το σπαρτιάτικο εσωτερικό με έναν ψηφιακό πίνακα χαμηλά στην μέση του ταμπλό με πληθώρα απαραίτητων πληροφορίων, νιώθει πως μουδιάζει από τον ενθουσιασμό και την αγωνία για τη συνέχεια. Γλιστράς στο εσωτερικό, «σφηνώνεις» στο αγωνιστικό μπάκετ και απευθείας νιώθεις πως είσαι ένα με το αυτοκίνητο. Οι ζώνες φροντίζουν να σε πιέσουν ακόμη πιο κοντά στο κάθισμα μέχρι που και η παραμικρή κίνηση στο πεντάλ του γκαζιού σε διαπερνά. Ο φωτογράφος κάνει τις απαραίτητες λήψεις και η πόρτα κλείνει με υπόκρουση τον ήχο αγωνιστικής κατασκευής που είναι τελείως «γυμνή» για λόγους βάρους. Το κούμπωμα της πρώτης στο κιβώτιο είναι όπως το φανταζόσουν, ωμό με πλούσια δόση «hardcore-ίλας».

front

Πατάμε πίστα και μόλις το γκάζι αγγίζει το πάτωμα, είναι σαν να σου κάνουν ένεση αδρεναλίνης. Η κλωτσιά των σχεδόν 290 ίππων είναι κάτι παραπάνω από αισθητή, με την εξάτμιση να πυροβολεί σε κάθε ανέβασμα. Πλησιάζουμε την Κ1 και ήδη έχουμε περάσει προ πολλού το braking-point οποιουδήποτε αυτοκινήτου παραγωγής. Φρένα και το πρώτο τράβηγμα στο χειρόφρενο δεν αργεί να έρθει. Ο Γιώργος Κεχαγιάς, αν και έχει διανύσει λίγα χιλιόμετρα με το συγκεκριμένο Fabia , φαίνεται εξοικειωμένος με τις δυνατότητες της τσέχικης πυροβολαρχίας, καθώς γλιστρά με τα 4 στην έξοδο. Βαθύ πάτημα στο δεξί πεντάλ και επίθεση στα κερμπ της επόμενης στροφής. Το αυτοκίνητο αντιδρά στους χειρισμούς του οδηγού λες και το τιμόνι είναι προέκταση των χεριών του. Το Skoda λυσσά και το χαμόγελο έχει φτάσει πλέον να αγγίζει και τα δύο αυτιά μέσα από το κράνος, ενώ ο εγκέφαλος δουλεύει υπερωρίες προσπαθώντας να επεξεργαστεί τον βομβαρδισμό πληροφοριών που στέλνουν οι αισθήσεις. Όλα όσα έβλεπες στα onboard πλάνα είναι εκεί, μόνο που τώρα κάποιος το έχει βάλει στο 110%. Ο ήχος, οι δονήσεις, οι δυνάμεις που ασκούνται στο σώμα σε κάθε στροφή και στα φρένα. Είναι όλα εκεί και αυτός ο γύρος δεν θες να τελειώσει. Πάμε για άλλο ένα;

interior

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...