WRC Ράλι Ιαπωνίας
Νέος αστέρας ανατέλλει
- -
- -
Το Ράλι Ιαπωνίας επέστρεψε στο καλεντάρι μετά από απουσία ενός έτους. Οι αγωνιζόμενοι αντιμετώπισαν την πρόκληση των γρήγορων, στενών, χωμάτινων διαδρομών στην περιφέρεια Do-oh στο βορειότερο νησί της χώρας Hokkaido. Ο αγώνας αποτελούνταν από 26 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 303.54km εκ των οποίων οκτώ επαναλήψεις μιας ειδικής μέσα στο Sapporo Dome, ένα στάδιο χωρητικότητας 67.400 θεατών, όπου συνήθως παίζονται αγώνες ποδοσφαίρου και μπέιζμπολ.
Στην πρώτη τους εμφάνιση ως πλήρωμα, οι Sébastien Ogier και Julien Ingrassia κατέκτησαν την πρώτη θέση πραγματοποιώντας έναν εκπληκτικό αγώνα. Εκκινώντας την τελευταία ημέρα του ράλι βρισκόμενος στην τρίτη θέση ο Ogier έπρεπε να κάμψει την αντίσταση των Petter Solberg και Mikko Hirvonen, ώστε να ανέβει πρώτος τη ράμπα του τερματισμού.
Ο Solberg, στα 35 του πλέον, έδειξε ότι έχει τη στόφα του πρωταθλητή και όπως δήλωσε κι ίδιος, είναι οι μικρές λεπτομέρειες που του στερούσαν τόσο καιρό μια θέση στο βάθρο. Ο Latvala ήταν τέταρτος μετά το πρώτο σκέλος αλλά το Σάββατο το πρωί επιτέθηκε αποφασιστικά και ανέβηκε στην πρώτη θέση με μικρή διαφορά. Αύξησε το πλεονέκτημά του μέχρις ότου το σπασμένο εμπρός δεξί ημιαξόνιο και ένα τετακέ στην προτελευταία ειδική στο Dome τον έριξαν πέμπτο. Με αντεπίθεση στο τελευταίο σκέλος των οκτώ ειδικών διαδρομών με συνολική απόσταση 55,68km κατάφερε να αναρριχηθεί στην τρίτη θέση. Παράλληλα, οι Sébastien Loeb και Daniel Elena ακολουθούσαν έναν αγώνα τακτικής και η πέμπτη θέση έδωσε αρκετούς βαθμούς τόσο στην ομάδα όσο και στους ίδιους για την ανακήρυξη τους ως πρωταθλητές.
Επόμενος γύρος
Επόμενος αγώνας το ασφάλτινο τερέν επί Γαλλικού εδάφους. Το ράλι μετακομίζει από την παραδοσιακή βάση του, στους απαιτητικούς δρόμους στο νησί της Κορσικής και φιλοξενηθεί στο Στρασβούργο από τις 30 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 3 Οκτωβρίου.
Αποτελέσματα Ράλι Ιαπωνίας |
|||
|
Πλήρωμα |
Κατασκευαστής |
Χρόνος |
1 |
S. Ogier/J. Ingrassia |
Citroen C4 |
3h 10’26”4 |
2 |
P. Solberg/Patterson |
Citroen C4 |
+15’’.7s |
3 |
J. Latvala/ Anttila |
Ford Focus RS |
+26’’.0s |
4 |
D. Sordo/M. Marti |
Citroën C4 |
+35’’.2s |
5 |
S. Loeb/D. Elena |
Citroen C4 |
+53”.2s |
6 |
M. Hirvonen/J. Lehtinen |
Ford Focus RS |
+1’ 13’’.5s |
7 |
H. Solberg / I. Minor |
Ford Focus RS |
+3’ 03’’.1s |
8 |
F. Villagra/J. Perez Companc |
Ford Focus RS |
+10’ 17’’.9s |
9 |
J. Ketomaa/M. Stenberg |
Ford Fiesta S2000 |
+14’ 47’’.1s |
10 |
M. Prokop/J. Tomanek |
Ford Fiesta S2000 |
+15’ 20’’.8s |
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Οδηγών |
||
|
Οδηγός |
Βαθμοί |
1 |
S. Loeb |
201 |
2 |
S. Ogier |
158 |
3 |
J-M. Latvala |
132 |
4 |
P. Solberg |
118 |
5 |
D. Sordo |
107 |
6 |
M. Hirvonen |
94 |
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Κατασκευαστών |
||
|
Ομάδα |
Βαθμοί |
1 |
Citroen Total |
345 |
2 |
BP Ford Abu Dhabi |
250 |
3 |
Citroen Junior |
183 |
4 |
Stobart M-Sport Ford |
130 |
5 |
Munchi's Ford |
46 |