Carlos Tavares: Από το τιμόνι της Stellantis στο τιμόνι μιας Lancia Stratos [video]
Ηγείται ενός κολοσσού, συμμετείχε μια υπέροχη Lancia Stratos HF και ολοκλήρωσε με επιτυχία όλες τις διαδρομές.
- -
- -
Το 24ο Monte Carlo Historic Rally ολοκληρώθηκε,
με τον CEO του Ομίλου Stellantis,
Carlos Tavares, να τερματίζει τον μαραθώνιο που
συμπεριλάμβανε σχεδόν 300km ειδικών διαδρομών. Σε
αυτή την ξεχωριστή διοργάνωση, ο κ. Tavares βρέθηκε πίσω από το
τιμόνι της θρυλικής Lancia Stratos HF του 1975,
αυτοκίνητο με το οποίο συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ο
μεγάλος Sandro Munari.
Το πάθος του κ. Tavares για τους αγώνες είναι γνωστό και έχει τις ρίζες του στο 1980, οπότε και ο CEO της Stellantis ξεκίνησε να συμμετέχει σε διάφορες μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχοντας ολοκληρώσει μέχρι σήμερα περισσότερους από 500 αγώνες. Για την πρόκληση του ιστορικού Monte Carlo της φετινής χρονιάς επέλεξε ένα αυτοκίνητο ορόσημο για τη Lancia, αλλά και γενικότερα τους αγώνες.
Η Lancia παραμένει έως και σήμερα η μάρκα με τις περισσότερες
επιτυχίες στους αγώνες ράλι, έχοντας κατακτήσει
εκτός των άλλων και 15 παγκόσμιους τίτλους, οδηγών
και κατασκευαστών. Μια κορυφαία επίδοση που συνέβαλε στη φήμη της
μάρκας και τη δημοφιλία της σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η Lancia Stratos αποτελεί ένα από τα καλύτερα παραδείγματα του πάθους της μάρκας για τους αγώνες. Σχεδιασμένη ειδικά για τα ράλι κατασκευάστηκε σε μόλις 500 μονάδες, με την αγωνιστική Stratos HF να κερδίζει κατά κράτος τον ανταγωνισμό και να κατακτά το Παγκόσμιο Τίτλο το 1974, το 1975 και το 1976, αλλά και δύο Ευρωπαϊκούς τίτλους, πριν αποχωρήσει από τους αγώνες, όντας ουσιαστικά ανίκητη. Η Stratos έγινε εξαιρετικά δημοφιλής όχι μόνο μέσω των επιτυχιών της, αλλά και της φουτουριστικής της σχεδίασης. Στην ιστορία έμεινε με τα χρώματα της Alitalia, όπως ακριβώς και το αυτοκίνητο που οδήγησε ο κ. Tavares.
Αυτή η Lancia Delta Integrale θα σπάσει κάθε ρεκόρ τιμής
Η θερμή υποδοχή που επιφύλαξε το κοινό για ακόμα μία φορά στη
Lancia Stratos επιβεβαίωσε τη διαχρονική αίσθηση
που προκαλεί το μοντέλο μέχρι σήμερα. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο
κ. Tavares: «Δεν είναι απλά ένα ορόσημο, αλλά ένα πραγματικό
μνημείο, το οποίο παραμένει ζωντανό στις καρδίες όλων των φίλων των
αγώνων. Το κοινό μας χειροκροτούσε και μας ζητούσε να πατάμε το
γκάζι απλά και μόνο για να ακούνε το θεσπέσιο ήχο του κινητήρα. Η
οδήγηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου στο χιόνι είναι σίγουρα ένας
τρόπος για να κάνεις χαρούμενους τους ανθρώπους».